استفاده از یک حساب کاربری واتساپ در چند دستگاه

واتساپ ویژگی استفاده از یک حساب کاربری در چند دستگاه را به قابلیت های خود اضافه کرده است. این قابلیت ها مدت ها پیش در پلتفرم های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از androidauthority، واتساپ اخیرا اعلام کرده است که کلیه کاربران سیستم عامل های […]

واتساپ ویژگی استفاده از یک حساب کاربری در چند دستگاه را به قابلیت های خود اضافه کرده است. این قابلیت ها مدت ها پیش در پلتفرم های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از androidauthority، واتساپ اخیرا اعلام کرده است که کلیه کاربران سیستم عامل های اندروید و IOS می توانند از یک حساب کاربری در چند دستگاه استفاده کنند. اگر چه این برنامه کاربران زیادی در سراسر جهان دارد، این موضوع به یکی از نقص های این برنامه تبدیل شده بود.

اگر این موضوع توسط فیسبوک عملی شود کاربران در گوشی و تبلت می توانند از این برنامه استفاده کنند. این نسخه احتمالا با نسخه وب آن متفاوت خواهد بود. تاریخ عرضه این نسخه هنوز اعلام نشده است. در این نسخه نیز باید حساب کاربری در نسخه اصلی تائید شود. همچنین دستگاه اول باید به اینترنت متصل باشد تا بتوان از پیام رسان واتساپ در گوشی دوم استفاده کرد. این قابلیت البته می تواند امکان هک شدن کاربر را افزایش دهد. موضوعی که واتساپ مدت هاست با آن دست و پنجه نرم می کند. ممکن است واتساپ تا زمان ارائه این نسخه راه حلی هم برای هک نشدن کاربر ارائه کند. با این وجود این پیام رسان هنوز نواقصی دارد که بسیاری از کاربران را نسبت به استفاده از آن دلسرد کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال