با استفاده از هوش مصنوعی می توان میزان کارآمدی سیاستمداران را اندازه گیری کرد

شرکت فناوری بلژیکی نوعی هوش مصنوعی توسعه داده که می‌تواند سیاستمداران را در طول زمان کاری تحت نظر بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیاستمداران در طول جلسات کاری خود فعالیت های مختلفی از جمله کار با تلفن همراه را انجام می‌دهند. هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط یک شرکت فناوری بلژیکی […]

شرکت فناوری بلژیکی نوعی هوش مصنوعی توسعه داده که می‌تواند سیاستمداران را در طول زمان کاری تحت نظر بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیاستمداران در طول جلسات کاری خود فعالیت های مختلفی از جمله کار با تلفن همراه را انجام می‌دهند. هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط یک شرکت فناوری بلژیکی به نام دیپورتر(Depoorter) قادر است فعالیت این سیاستمداران را تحت نظر گرفته و زمانی را که به آنها به کارهای غیرمترقبه مانند نگاه کردن به تلفن همراه انجام می‌دهند را اندازه‌گیری کند.

این هوش مصنوعی با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون تهیه شده که در آن از فناوری‌های مربوط به یادگیری ماشینی و همچنین تشخیص چهره استفاده شده است. تمامی جلسات هیئت دولت در فنلاند طبق قانون خاصی باید از طریق یوتیوب به طور زنده پخش شود. از طریق این فناوری تشخیص چهره می توان این سیاستمداران را تحت نظر گرفته و سپس زمان ثبت شده آنها برای چک کردن تلفن همراه را ردیابی کرد. پس از آن داده های مربوط به فناوری از طریق یک ویدیو تهیه شده که در آن میزان کارآمدی سیاستمداران مشخص شده است در اینستاگرام و توییتر منتشر خواهد شد. اولین آزمایش این ابزار در چند روز گذشته انجام گرفت و توانست در بین مردم محبوبیت خاصی را کسب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال