استفاده از فناوری بلاک‌چین در ساخت اولین گوشی هوشمند ماژولار

اولین گوشی هوشمند ماژولار بر پایه بلاک‌چین با نام (BOB (Block on Block طراحی و ساخته شد. پشتیبانی تولید این گوشی را شرکت Pundi X یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فروش غیرمتمرکز ارز دیجیتال بر عهده داشته است. اولین رونمایی از این گوشی در رویداد CES سال ۲۰۱۹ انجام گرفت و در آن مراسم مدال نوآوری […]

اولین گوشی هوشمند ماژولار بر پایه بلاک‌چین با نام (BOB (Block on Block طراحی و ساخته شد. پشتیبانی تولید این گوشی را شرکت Pundi X یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فروش غیرمتمرکز ارز دیجیتال بر عهده داشته است. اولین رونمایی از این گوشی در رویداد CES سال ۲۰۱۹ انجام گرفت و در آن مراسم مدال نوآوری سال 2020 به طراحی و ساخت این گوشی اختصاص یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، شرکت Pundi X گوشی هوشمند باب را توسعه داده است. این تلفن هوشمند اکنون میتواند به کاربران کمک کند تا در محیطی غیرمتمرکز بر داده‌های خود مدیریت کنند. سیستم عامل این گوشی از نوع متن باز و Function X نام دارد. توسعه فناوری بلاک‌چین در این گوشی سبب می‌شود تا تمامی عملکردهای آن مانند ارسال پیامک، تماس‌های تلفنی، مرور صفحات وب و اشتراک‌گذاری فایل‌ها با رمزگذاری شدید و کاملا امن انجام شود. البته اندروید 9 نیز براحتی روی این گوشی اجرا شده و کاربر می‌تواند از امکانات گوشی اندرویدی نیز استفاده کند.

پردازنده این گوشی کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ و به GPU آدرنو 512، رم ۶ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز مجهز است. صفحه نمایش آن ۴/۹۷ اینچ و از یک یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. در نهایت این گوشی از شارژ بی سیم نیز استفاده میکند.

از ویژگی اصلی این گوشی ماژولار بودن آن است. تمامی قطعات بصورت استاندارد در یک کیت اسمبل به کاربر ارائه می‌شود. حتی کاربر می‌تواند قطعات اصلی را بصورت سفارشی از وبسایت این شرکت سفارش دهد و ظاهر این گوشی را بطور کامل تغییر دهد.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال