با سوپر اپلیکیشن تاپ کم‌تر به بانک و دفاتر اداری مراجعه کنید!

تا حال به زمان‌های مرده خود فکر کرده‌اید؟ شاید بگویید که شما هیچ زمان مرده و بیهوده‌‌ای ندارید و از تمامی لحظات خود به صورت بهینه استفاده می‌کنید. در این قسمت چند مثال کوتاه را بیان می‌کنیم تا متوجه منظور از عبارت “تایم مرده” شوید. زمان‌هایی که برای امضا فرم به اداراتی مانند پلیس +10 […]

تا حال به زمان‌های مرده خود فکر کرده‌اید؟ شاید بگویید که شما هیچ زمان مرده و بیهوده‌‌ای ندارید و از تمامی لحظات خود به صورت بهینه استفاده می‌کنید. در این قسمت چند مثال کوتاه را بیان می‌کنیم تا متوجه منظور از عبارت “تایم مرده” شوید.

  • زمان‌هایی که برای امضا فرم به اداراتی مانند پلیس +10 یا پیشخوان‌های دولتی می‌روید؛
  • زمانی که برای یک کارت به کارت ساده مدت‌ها در صف دستگاه خودپرداز جلوی بانک منظر می‌مانید؛
  • هنگامی که برای دریافت مبلغ چک و غیره به بانک مراجعه می‌کنید

تمام موارد بالا به کنار، اینکه ساعت 8 صبح خود را به بانک رسانده‌اید، متوجه می‌شوید شماره نوبت شما 165 است و شماره روی تابلو عدد 121 را نشان می‌دهد. این مورد و تمامی موارد بالا نشان دهنده زمان‌هایی هستند که بیهوده و در صف‌های انتظار سپری می‌شوند.

آیا راه حلی برای جلوگیری از اتلاف زمان وجود دارد؟ آیا می‌توان از زمان، این دارایی مهم، به صورت بهینه استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی جنبه‌های مختلف زندگی با آن درگیر شده است.

 تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف تا حد بسیار زیادی از اتلاف وقت جلوگیری می‌کنند. برای مثال در سوپر اپلیکیشن تاپ بخشی به عنوان چک صیادی وجود دارد که می‌تواند تعداد مراجعه‌های شما به بانک را کم‌تر کند. در ادامه توضیحات فراوانی در این باره ارائه می‌دهیم.

امور بانکی را از خانه انجام دهید

همانگونه که توضیح دادیم بسیاری از امورات بانکی مانند گرفتن موجودی، کارت به کارت کردن، پرداخت قبض و خدمات مربوط به چک بیش از سایر موارد باعث اتلاف وقت می‌شوند. در این بخش راه حلی برای برخی از آن‌ها ذکر می‌کنیم.

خدمات کارت به کارت در تاپ

کارت به کارت کردن با سوپر اپلیکیشن تاپ به امری راحت و سریع تبدیل شده است. دیگر نیازی نیست خود را به نزدیک‌ترین دستگاه ATMبرسانید و مدتی را برای کارت به کارت کردن در صف بگذرانید. تاپ از 30 بانک به عنوان مبدا پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر کارت بانکی شما جز یکی از این بانک‌ها است، می‌توانید بدون مشکل در کسری از دقیقه عملیات انتقال وجه را انجام دهید.

مجموعه تاپ تحت نظر بانک پارسیان، بانک مرکزی، پلیس فتا و دیگر نهادهای قانون گذار کشور است و می‌تواند بستری امن و مطمئن را برای کاربران خود فراهم آورد. شما می‌توانید در طول 24 ساعت از این خدمات استفاده کنید و تنها مبلغی که از شما کسر می‌شود، کارمزد انتقال برابر با هزینه انتقال دستگاه‌های خودپرداز است که به شبکه پرداخت و بانکی کشور واریز می‌شود.

مراحل کارت به کارت در تاپ

  • ابتدا سرویس کارت به کارت را در در سوپر اپلیکیشن تاپ باز کنید؛
  • شماره کارت خود را وارد کنید؛
  • سپس در این بخش شماره کارت مقصد را وارد کنید (در این قسمت می‌توانید کارت‌های مقصد را ذخیره کرده تا در دفعات بعدی به آسانی از لیست کارت‌ها، کارت موردنظرتان را بیابید)؛
  • بعد از این، زمان وارد کردن مبلغ و اطلاعات کارتی خودتان است. در این مرحله باید انتخاب کنید تا رمز دوم به صورت رمز پویا برای شما ارسال شود، کمتر از چند ثانیه زمان نیاز است تا پیامک حاوی رمز را دریافت کنید؛
  • در نهایت با امکان جایگذاری خودکار رمز پویا می‌توانید در چند ثانیه انتقال وجه انجام دهید.

سوپر اپلیکیشن تاپ صیاد چک‌های بی‌اعتبار

در دنیای تجارت و بازرگانی چک یکی از پرکاربردترین مواردی است که برای معاملات از آن استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر به دلیل به وجود آمدن برخی از مشکلات در مورد چک، بانک مرکزی قانون جدیدی برای صدور چک تعیین کرد. نام این خدمات نوین، خدمات چک صیادی است که از هرگونه کلاهبرداری و مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

به این منظور برای استفاده راحت‌تر و بهتر از خدمات نوین بانکی، سوپر اپلیکیشن تاپ بخشی را به عنوان خدمات چک صیاد تعریف کرده است. در این بخش شما می‌توانید به ثبت چک صادر شده بپردازید، همچنین در صورت نیاز چک را به نام شخص دیگری انتقال دهید، اعتبار فرد صادر کننده چک را بررسی کنید و همچنین از وضعیت چک باخبر شوید. این امکانات در تاپ موجود است و دیگر هیچ نیازی به مراجعات مکرر به بانک برای نقد کردن چک یا صدور چک ندارید.

معرفی سوپر اپلیکیشن تاپ

سوپر اپلیکیشن تاپ تشکیل شده از 70 سرویس و خدمات نوین در بخش‌های مختلف پرداخت، گردشگری و تفریح، خودور، مالی و اعتباری و غیره است. این مجموعه زیر نظر بانک پارسیان، بانک مرکزی، شاپرک، پلیس فتا و دیگر نهادهای قانون گذار کار می‌کند و بستری امن و مطمئن را برای شما فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از این سوپر اپلیکیشن برای تسهیل و تسریع بسیاری از امور روزمره زندگی‌تان مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، گرفتن موجودی، کارت به کارت و غیره استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ، جلوگیری از پر شدن فضای گوشی با انواع اپلیکیشن‌های خدماتی است، زیرا بیش از 70 سرویس و خدمات در این مجموعه وجود دارد که شما را از هر برنامه دیگری بی‌نیاز می‌کند.

سخن پایانی

یکی از مواردی که افراد زمان بسیاری را برای آن صرف می‌کنند، خدمات و امورات بانکی است. در این مطلب دو مورد از رایج‌ترین مسائل را بررسی کرده و راه حل استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای استفاده از این خدمات، سوپر اپلیکیشن تاپ را بر روی گوشی خود نصب کرده و از خدمات فراوان آن در بخش‌های مختلف زندگی‌تان استفاده کنید.