گوشی vivo V5 Plus با دوربین سلفی دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون 625 رسماً معرفی شد

چند روز قبل در یک وب‌سایت مالزیایی گوشی vivo V5 plus برای پیش فروش قرار داده شده بود، اما امروز شاهد رونمایی رسمی شرکت چینی ویوو از آن هستیم. این مدل گوشی اندرویدی (V5 plus) در مقایسه با مدل اصلی V5 که در سال 2016 عرضه شد، از به‌روزرسانی‌های مختلفی بهره می‌برد. اما آنچه شرکت […]

چند روز قبل در یک وب‌سایت مالزیایی گوشی vivo V5 plus برای پیش فروش قرار داده شده بود، اما امروز شاهد رونمایی رسمی شرکت چینی ویوو از آن هستیم. این مدل گوشی اندرویدی (V5 plus) در مقایسه با مدل اصلی V5 که در سال 2016 عرضه شد، از به‌روزرسانی‌های مختلفی بهره می‌برد. اما آنچه شرکت ویوو را مفتخر می‌سازد، وجود دوربین دوگانه سلفی مجهز به لنزهایی با درجه وضوح 20 و 8 مگاپیکسلی و فلش‌های سلفی در V5 پلاس است.

این دوربین 20 مگاپیکسلی از سنسور IMX367 سونی با اندازه 1/2.78 اینچ و دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد؛ در حالی که لنز 8 مگاپیکسلی نیز با دیافراگم f/2.0  وظیفه ثبت جزئیات دقیق‌تر تصاویر را بر عهده خواهد داشت. این بدان معنی است که می توانید با دوربین سلفی این گوشی تصاویری با افکت بوکه (bokeh) بگیرید و در حالی که صورتتان شفاف است پس زمینه‌ای محو و زیبا در پشت سرتان قرار دهید. این دقیقا همان ویژگی است که ما در دوربین دوگانه پشتی آیفون 7 پلاس (iPhone 7 plus) شاهد آن بودیم، اما به یاد داشته باشید که گوشی موبایل Vivo V5 plus این قابلیت را به قسمت جلوی گوشی و برای تهیه تصاویر سلفی آورده است. شما می توانید پس از تهیه عکس هایتان مجددا فوکوس را به صورت نرم‌افزاری تنظیم کرده و افکت‌های محو را به عکس‌های‌تان اعمال کنید.

دوربین پشتی این گوشی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است که با فلش LED دیافراگم f/2.0 و قابلیت ضبط ویدیوئی 4k همراه خواهد بود.

این تلفن هوشمند دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح Full HD و محافظ خمیده 2.5D گوریلا گلس 5 (Gorilla Glass5) است. این گوشی با یک چیپست اسنپدراگون 625 SoC عرضه شده و رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3160 میلی‌آمپری دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند. این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری Funtouch OS 3.0 مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو می‌باشد و یک سنسور اثر انگشت در جلوی آن تعبیه شده است. چیپست صوتی Hi-Fi AK4376 که ارائه کننده نسبت سیگنال به نویز تا محدوده 115 دسیبل است از دیگر مشخصات  vivo v5 plus می‌باشد.

ابعاد این گوشی برابر با 152.58 در 74 در 7.26 میلی‌متر بوده و وزن آن بالغ بر 158 گرم است. این گوشی تنها در رنگ طلایی عرضه خواهد شد که تصویر آن در بالا نشان داده شده است. viva v5 plus متشکل از بدنه‌ای آلومینیومی همراه با خطوط آنتنی شبیه به گوشی آیفن 7 شرکت اپل است. انتظار داریم به زودی شاهد عرضه‌ی این گوشی هوشمند در هند، اندونزی، مالزی، تایلند و میانمار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال