عرضه گوشی vivo V5 Plus با دوربین سلفی دوگانه ماه جاری آغاز می‌شود

شرکت Vivo که به تازگی از گوشی V5 رونمایی کرده قرار است نسخه‌ی پلاس این گوشی را نیز معرفی کند. این شرکت برای معرفی نسخه‌ی پلاس این گوشی دعوت‌نامه‌های خود را برای تاریخ 4 بهمن ماه فرستاده است. همان‌طور که در تصویر این دعوت‌نامه نیز می‌توان مشاهده کرد، گوشی جدید شرکت Vivo مجهز به دوربین […]

شرکت Vivo که به تازگی از گوشی V5 رونمایی کرده قرار است نسخه‌ی پلاس این گوشی را نیز معرفی کند. این شرکت برای معرفی نسخه‌ی پلاس این گوشی دعوت‌نامه‌های خود را برای تاریخ 4 بهمن ماه فرستاده است.

همان‌طور که در تصویر این دعوت‌نامه نیز می‌توان مشاهده کرد، گوشی جدید شرکت Vivo مجهز به دوربین سلفی دوگانه خواهد بود که ویوو از آن به عنوان انقلابی در تصاویر سلفی یاد کرده است. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی در دسترس نیست اما طی روزهای آینده و با انتشار تیزرهای رسمی از سوی این شرکت، می‌توان به اطلاعات بیشتری دست یافت.

گوشی Vibe S1 شرکت لنوو، اولین گوشی‌هوشمندی بود که در سال 2015 به دوربین سلفی دوگانه مجهز شد اما با استقبال قابل قبولی مواجه نشد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا از گوشی‌هوشمند جدید شرکت ویوو استقبال می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال