گوشی Vivo X9 در تاریخ 27 آبان‌ماه معرفی می‌شود

شرکت چینی Vivo در حال حاضر تاریخ 27 آبان‎ماه را برای رونمایی از گوشی‎هوشمند بعدی خود تعیین کرده ولی جزئیات کمی در رابطه با مشخصات این گوشی بیان شده است. با این وجود، منابع آشنا با برنامه‎های این شرکت در رابطه با این گوشی‎هوشمند اعلام می‎کنند که دستگاه بعدی این شرکت Vivo X9 نام خواهد […]

شرکت چینی Vivo در حال حاضر تاریخ 27 آبان‎ماه را برای رونمایی از گوشی‎هوشمند بعدی خود تعیین کرده ولی جزئیات کمی در رابطه با مشخصات این گوشی بیان شده است. با این وجود، منابع آشنا با برنامه‎های این شرکت در رابطه با این گوشی‎هوشمند اعلام می‎کنند که دستگاه بعدی این شرکت Vivo X9 نام خواهد گرفت.

X9 یک گوشی رده‎بالا است که بعضی از قابلیت‎های خود را وام‎دار سایر گوشی‎های هوشمند نظیر گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و حالا گلکسی نوت 7 است. به عنوان مثال گفته می‎شود که سیستم دوربین دوگانه در این گوشی نظیر همان چیزی است که در آخرین گوشی‎هوشمند پرچم‎دار سامسونگ دیده بودیم.

دوربین بی‎نظیر 12 مگاپیکسلی این گوشی از سنسور Exmor IMX260 سونی و لنزهای پیکسل‎ دوتایی RGB بهره می‎برد که پیش‌تر باعث شده بود دوربین‎های عکاسی سامسونگ بسیار خوب باشند. این تنها قابلیت جالب گوشی‎هوشمند Vivo X9 نیست چرا که همین منبع اطلاعاتی ادعا کرده است که این برند چینی ممکن است از جدیدترین چیپست کوالکام در گوشی‎هوشمند X9 پیش‎روی خود نیز استفاده کند.

اگر با آخرین سیستم روی چیپ کوالکام آشنا نیستید، بایستی بدانید که این شرکت اخیرا سه چیپست جدید معرفی کرده است: اسنپ‎دراگون 427، 626 و 653. تمامی این چیپست‎ها دارای “فناوری دوربین دوگانه ‎ Clear Sight” خواهند بود تا بتوان از سیستم دوربین دوگانه در گوشی‎های ارزان‎تر هم استفاده کرد.

Vivo X9 دارای یکی از جدیدترین چیپست‎های کوالکام، یعنی اسنپ‎دراگون 653 است، که به همراه آن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی استفاده خواهد شد.

متاسفانه، اطلاعاتی در رابطه با نمایشگر گوشی X9 و سیستم‎عامل آن وجود ندارد ولی ما می‎دانیم که به یقین این گوشی در کشور چین رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال