تیزر تبلیغاتی vivo X9 وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند

اولین تیزر تبلیغاتی شرکت چینی vivo برای گوشی X9 که به زودی رونمایی خواهد شد، دیروز منتشر شد. این در حالی است که تنها 4 ماه از عرضه موفق گوشی X7 این شرکت در بازار رقابتی چین می‌گذرد. همان‌طور که در تصویر نیز مشخص است، شرکت چینی vivo با انتشار این تیزر در واقع شایعات […]

اولین تیزر تبلیغاتی شرکت چینی vivo برای گوشی X9 که به زودی رونمایی خواهد شد، دیروز منتشر شد. این در حالی است که تنها 4 ماه از عرضه موفق گوشی X7 این شرکت در بازار رقابتی چین می‌گذرد.

همان‌طور که در تصویر نیز مشخص است، شرکت چینی vivo با انتشار این تیزر در واقع شایعات مربوط به وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید کرده است. بر اساس اخباری که پیش از این در مورد X9 شنیده بودیم، این گوشی احتمالاً دارای 4 سنسور دوربین خواهد بود که دو تا در دوربین جلو و دو تا در دوربین اصلی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این کار اگرچه در نوع خود جدید به شمار می‌آید اما تا معرفی رسمی شرکت نمی‌توان در مورد آن به طور قطعی اظهار نظر کرد.

شرکت vivo قصد دارد 27 آبان‌ماه به صورت رسمی از محصول جدید خود پرده بردارد و چون سایر مشخصات این گوشی هنوز مورد تایید قرار نگرفته باید تا انتشار اخبار موثق صبر کرد اما بر اساس آن‌چه که تاکنون در مورد این گوشی منتشر شده، وجود چیپست اسنپ‌دراگون 653 شرکت کوالکام در کنار رم 4 یا 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، از مشخصات احتمالی vivo X9 به حساب می‌آید.

گفتنی است که شرکت vivo در X7 از چیپست اسنپ‌دراگون 652 استفاده کرده بود که ارتقای آن در X9 منطقی به نظر می‌رسد. همچنین گفته شده که سنسورهای دوربین این گوشی را نیز شرکت سونی تامین خواهد نمود. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از گوشی جدید vivo در روزهای آتی با تک‌نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال