تماشای جدید ترین فیلم های هندی در فیلمنو

چرا سینمای بالیوود ؟ امروزه صنعت سینمای هند یا همان بالیوود از محبوبیت بسیار بالایی در بین مخاطبین سینما دنیا برخوردار است . شاید اصلی ترین دلایل این امر سادگی داستان های فیلم های هندی ، وجود صحنه های اکشن کارتونی و غیرواقعی در عین حال رنگارنگ و شاد و وجود داستانهای عاشقانه که عمدتا […]

چرا سینمای بالیوود ؟

امروزه صنعت سینمای هند یا همان بالیوود از محبوبیت بسیار بالایی در بین مخاطبین سینما دنیا برخوردار است . شاید اصلی ترین دلایل این امر سادگی داستان های فیلم های هندی ، وجود صحنه های اکشن کارتونی و غیرواقعی در عین حال رنگارنگ و شاد و وجود داستانهای عاشقانه که عمدتا سوزناک هستند و به راحتی اشک بیننده احساساتی را در میاورد باشد . صنعت سینما هند به تعداد زیاد فیلم های ساخته شده در سال هم معروف هست . گاها ما شاهد این هستیم کخ در طول یک سال بیشتر از 500 فیلم از سینما بالیوود منتشر میشه ، این یعنی بیشتر از یک فیلم در روز که آماری عجیب محسوب میشه .

در دنیای فیلم با وجود تولید بسیار زیاد فیلم ها ، پیدا کردن یک فیلم خوب در ژانر مورد نظرمان کار ساده ای نیست . مخصوصا وقتی در مورد سینمای بالیوود صحبت میکنیم . با توجه به تعداد فیلم های ساخته شده در صنعت سینمای هند ، پیدا کردن یک فیلم جذاب با ژانر دلخواه ازین سینما کار بسیار مشکلی است .

رسانه تصویری فیلمنو دارای آرشیوی عظیم از بهترین فیلم های هندی است که انتخاب یک فیلم خوب بالیوودی را برای مخاطبینش راحت کرده است . تا پایان این مطلب همراه ما باشین تا برخی از بهترین آثار سینمای بالیوود را به شما دوستاران فیلم های هندی معرفی کنیم .

معرفی برخی اثار محبوب سینمای هند

تماشای آنلاین فیلم هندی

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

1 – کی جی اف 2 (2K.G.F: Chapter)

این فیلم دنباله قسمت اول آن است که در سال 2018 اکران شد و موفقیت بسیاری به دست آورد . با محبوبیتی که قسمت اول آن بدست آورده بود ، علاقه مندان سینمای هند به خصوص این فیلم بی صبرانه منتظر انتشار قسمت دوم آن بودند . داستان قسمت دوم کی جی اف که در سال 2022 منتشر شد ازین قرار است : سرزمین آغشته به خون Kolar Gold Fields (KGF) اکنون یک فرمانروای جدید دارد . راکی ، که نامش ترس در قلب دشمنانش ایجاد می کند . متحدان وی به عنوان ناجی خود به راکی ​​نگاه می کنند ، دولت او را تهدیدی برای قانون و نظم می داند.

تیزر رسمی این فیلم در یوتوب رکورد بازدید رو شکوند . با اینکه قرار بود این فیلم در سال 2020 منتشر شود اما همه گیری ویروس کرونا مانع ازین اتفاق شد و با دو سال تاخیر بالاخره عاشقان این فیلم را به تماشای آن دعوت کردند . این فیلم در ژانر اکشن و درام تاریخی به زبان کانارا هندی تولید شده است .

پراشانت نیل کارگردان و نویسنده این دوگانه ، از ابتدا عنوان کرده بود که قرار بر دو قسمتی بودن پروژه کی جی اف دارد . به گفته خود پراشنات از همان ابتدا مراحل پیش تولید قسمت اول ، پروژه دو قسمتی تعریف شد به گونه ای که هر قسمت دارای یک آغاز و یک پایان به همراه یک داستان خطی مرتبط بود . کی جی اف به حدی در سطح جهانی محبوب شد که بعد از ساخت قسمت دوم ، در صدد این رفتند که سازندگان رو به سمت ساخت قسمت سوم آن سوق دهند . البته پراشانت تاکید کرد این پروژه از همان اول دو قسمتی تعریف شده و به هیچ عنوان قسمت سومی در کار نخواهد بود.

همچنین در رسانه فیلمنو شما میتوانید نسخه دوبله فارسی آن را مشاهده کنین و از تماشای آن لذت ببرین .

  • عوامل فیلم :
  • کارگردان و نویسنده : پراشانت نیل
  • تهیه کننده : وی جی کیروگاندور
  • بازیگران : یاش ، سریندی شتی ، سانجای دوت ، راوینا تاندون
  • امتیاز Imdb : 8.5 از 10
تماشای فیلم هندی

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

2 – حمله قسمت اول (Attack: Part I)

فیلم هندی حمله هم از جمله بهترین فیلم ها در ژانر اکشن است که هم انتظار دوستداران سینمای بالیوود را براورده کرد و هم نظر منتقدین رو تا حدودی به خود جلب کرد .  شما در این فیلم شاهد ظهور یک سرباز ارتش هستید ، او به سرنوشت خود پی می برد و به اولین ابر سرباز هند تبدیل می شود که برای مبارزه با تروریست ها ساخته شده است . او با شیاطین درونی و دشمنان بیرونی خود می جنگد….

این فیلم مملو از صحنه های اکشن خون آلود و اکتیو هست که مخاطب را برای دیدن فیلم تا انتها پای تلویزیون نگه میدارد . سازنگان این فیلم با توجه به حجم عظیم جلوه های ویژه بکار گرفته شده در فیلم ، این پروژه را چند قسمتی معرفی کردند تا در صورت موفقیت به ساخت قسمت های بعدی آن نیز بپردازند. این فیلم به موفقیت قابل توجهی دست یافت و بینندگان زیادی را برای دیدن این فیلم روانه سینماها کرد . جان ابراهام (John Abraham) نقش اصلی این فیلم، یهنی همان ابر سرباز داستان را ایفا میکند . شاید ایده های سینمای بالیوود در اکثر موارد دسته اول نباشند ، ولی اکشن خاص اون که فقط در فیلم های بالیوودی قابل دیدنه ، تماشای این فیلم ها را همچنان لذت بخش میکند.

میتوان این فیلم رو شبیه به فیلم سرباز جهانی با بازی جان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) و یا ترمیناتور با بازی ماندگار آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) دانست . ابر سرباز فیلم شباهت هایی با این دسته فیلم ها دارد با این تفاوت که با تکنولوژی روز جلوه های ویژه سینمایی ساخته شده است . بازیگران خوبی در این اثر ایفا نقش کردند که جذابیت دیدن فیلم حمله را برای بیننده دو چندان میکند .

این فیلم نیز با نسخه زبان فارسی در فیلمنو قابل مشاهده میباشد و پیشنهاد میکنم حتما نسخه دوبله آن را مشاهده کنین تا از لذت تماشای صحنه های جذاب فیلم محروم نشوید .

  • عوامل فیلم :
  • کارگردان : لاکشیا راج آناند
  • نویسندگان : جان آبراهام ، لاکشیا راج آناند ، سومیت باتیجا
  • بازیگران : ژاکلین فرناندز ، راکول پرتسینگ ، جان آبراهام ، الحام احساس
  • امتیاز Imdb : 7 از 10

در انتها رسانه تصویری فیلمنو علاوه بر فیلم های معرفی شده ، دارای آرشیو بسیار غنی از فیلم های هندی دیگر است که علاقه مندان به این سینما را سیراب خواهد کرد.

.

.