کسب و کارها

10 انیمیشن برتر سال 2021 را در دیجیتون تماشا کنید

در دو سال اخیر که همه درگیر ویروس کرونا بودند، سبک زندگی خیلی از آدم ها عوض شد و از آن جایی که این ویروس باعث شد که افراد زمان زیادی را در منزل سپری کنند و زمان بیشتری در اختیار داشته باشند، افراد زیادی اهل سینما و تلویزیون شدند. در این میان انیمیشن و […]

در دو سال اخیر که همه درگیر ویروس کرونا بودند، سبک زندگی خیلی از آدم ها عوض شد و از آن جایی که این ویروس باعث شد که افراد زمان زیادی را در منزل سپری کنند و زمان بیشتری در اختیار داشته باشند، افراد زیادی اهل سینما و تلویزیون شدند. در این میان انیمیشن و کارتون نقش بسزایی در سرگرمی خانواده ها ایفا کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 انیمیشن برتر 2021 بپردازیم.

در حالت کلی تماشای کارتون و انیمیشن خالی از لطف نیست. چرا که دیدن انیمیشن و کارتون علاوه بر آن که یک سرگرمی مناسب برای افراد محسوب می شود، داستان انیمیشن و کارتون ها باعث انتقال پیام و نکته هایی به مخاطب می گردد.

اگر اهل دیدن انیمیشن و کارتون های جذاب هستید، همراه ما باشند تا شما را با 10 انیمیشن برتر 2021 آشنا کنیم.

۱. انیمیشن  Rumble

یکی از جذاب ترین انیمیشن های سال 2021، انیمیشن Rumble هست که به کارگردانی Rob Harrel به تصویر کشیده شده است.

در این انیمیشن می بینید، درست زمانی که پر طرفدار ترین ورزش بین افراد، کشتی هیولا است، وینی تمام سعی خود را می کند تا مسیری که پدرش گذرانده است را طی کند و به دنیای مربیگری ورزش کشتی هیولاها، وارد شود. 

اگر دوست دارید این انیمیشن جذاب را ببینید وارد سایت یا اپلیکیشن دیجیتون شوید و خیلی راحت این انیمیشن را تماشا کنید.

کارتون زوتوپیا۲. انیمیشن  زوتوپیا (Zootopia)

این بار نوبت معرفی انیمیشن زوتوبیا است که به عنوان یکی از 10 انیمیشن برتر 2021 انتخاب شده است. داستان این انیمیشن درباره ی دنیایی هست که در آن حیوانات مختلف زندگی می کنند ولی دیری نمی رسد که شکارچیانی از راه می رسند و زندگی آن ها را به چالش می کشند.

 

۳. انیمیشن تام و جری Tom and Jerry

در قسمت جدید کارتون تام و جری نشان می دهد که تام و جری بدون آب و غذا از خانه ی خودشان بیرون انداخته شدند و در خیابان ها پرسه می زنند و می خواهند زندگی جدیدی را آغاز کنند. در این میان تام و جری با کایلا آشنا می شوند و ……

انیمیشن رایا۴. انیمیشن رایا و آخرین اژدها Raya and the Last Dragon

خلاصه داستان رایا و آخرین اژدها مربوط به سال های گذشته است که انسان ها و اژدها خیلی خوب و خوش با هم زندگی می کردند تا زمانی که هیولایی به اسم دران به آن ها حمله کرد. اژدهایان نیز برای نجات دادن جان بشر، نسل خود را از دست دادند. بعد از پانصد سال که هیولاها دوباره به این سرزمین حمله ور شدند، جنگجویی به اسم رایا به دنبال آخرین اژدها باقی مانده می گردد تا به همراهی او دشمنان را شکست دهد.

۵. انیمیشن Blazing Samurai

از دیگر انیمیشن های جذاب 2021 می توان به انیمیشن Blazing Samuraiاشاره کرد. این انیمیشن الهام گرفته از فیلم وسترن است. این کارتون روایت سگی به نام هنک است که در سرش آرزوی سامورایی شدن دارد. هنک وارد سرزمینی می شود که نه تنها ناشناخته است بلکه گربه ها آن را اداره می کنند. هنک با گربه ای بسیار شرور آشنا می شود و. …

۶. مینیون ها Minions: The Rise of Gru

این قسمت از مینیون ها روایت آشنایی کوین، استوارت و مینیون ها با یک گروه جوان است. پیشنهاد میکنم این انیمیشن جذاب و از دست ندید.

۷. انیمیشن sing2

در این داستان شخصیت باسترمون و دوستان که اجرای بزرگی در سالن کریستال دارند، مجبور می شوند با گروه خلافکاری مواجه شوند و ….

۸. انیمیشن بچه رییس 2 (The Boss Baby) 

انیمیشن بچه رئیس 2 راجع به دو برادر به نام تد و تیم است که بزرگ شده اند و هر یک به دور از هم در حال زندگی هستند.

در این انیمیشن نشان می دهد با ورود تینا که همان بچه رییس آخر است، خانواده آن ها دور هم جمع می شوند تا تجارت خانوادگی را انجام دهند.

۹. انیمیشن Wish Dragon

کارگردان انیمیشن ویش دراگون، قصه های شاه و پریان را بازسازی کرده است.

10. انیمیشن Bob’s Burger

این انیمیشن زندگی خانواده بلچر را به تصویر کشیده است که در رستوران همبرگر فروشی مشغول اند و اتفاقاتی که برای آن ها رخ می دهد، را به تصویر می کشد.

دیجیتون سرزمین نمایش انیمیشن هاست

شما هم می توانید با اپلیکیشن و یا سایت دیجتون به جمع ما بپیوندید و از تماشای انیمیشن و کارتون لذت ببرید. دیجیتون نه تنها فضای امن و خوبی را برای تماشای انیمیشن کودکان و نوجوان فراهم کرده ، بلکه امکاناتی را برای خانواده هایی که دوست دارند استفاده فرزندان خود را مدیریت کنند فراهم کرده است. 

دیجتون با توجه به تخصصی بودن حوزه فعالیت خود فضای مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند از این بستر به بهترین نحو استفاده کنند. شما می توانید این 10 انیمیشن برتر 2021 را که در این مقاله معرفی شد، را از طریق سایت و یا اپلیکیشن دیجیتون تماشا کنید.

.