در نمایشگاه IFA همه چشم‌ها به سونی دوخته خواهد شد

به سرعت داریم به موعد شروع نمایشگاه IFA (هفته‎ی آینده) شروع می‎شویم و وب‎سایت معروف Gsmarena نظر‎سنجی انجام داده است تا از کاربران سوال کند بیشتر از همه مشتاق معرفی چه دستگاه‎هایی هستند. برنده‎ی بدون حرف این نظرسنجی گوشی Xperia XR سونی است، پرچم‎دار شایسته‎ی شرکت سونی تا جایگزینی برای گوشی اکسپریا Z5 باشد. تعداد […]

به سرعت داریم به موعد شروع نمایشگاه IFA (هفته‎ی آینده) شروع می‎شویم و وب‎سایت معروف Gsmarena نظر‎سنجی انجام داده است تا از کاربران سوال کند بیشتر از همه مشتاق معرفی چه دستگاه‎هایی هستند.

برنده‎ی بدون حرف این نظرسنجی گوشی Xperia XR سونی است، پرچم‎دار شایسته‎ی شرکت سونی تا جایگزینی برای گوشی اکسپریا Z5 باشد. تعداد رای‎های این دستگاه در مقایسه با نزدیک‎ترین رقیب خود دو برابر بوده است، بنابراین بهتر است سونی نیز این میزان توجه‎ی کاربران را متوجه باشد (اخیرا در اخبار به استحضار شما رساندیم که سونی به زودی گوشی‎های Xperia X Compact و Xperia XZ را روانه‎ی بازار خواهد کرد).

رتبه‎های بعدی به صورت مشترک در اختیار گوشی‎های Moto Z Play/ Moto X (2016) و LG G Flex 3 قرار می‎گیرد. تعداد شایعات مربوط به گوشی LG G Flex 3 بسیار کم است و شرکت ال‎جی دارد خود را برای رونمایی از گوشی LG V20 در خارج از نمایشگاه IFA آماده می‎کند، اولین گوشی که گفته می‎شود با داشتن سیستم‎عامل اندروید نوقا عرضه خواهد شد. بنابراین به احتمال زیاد گوشی LG G Flex 3 در حد همان شایعه فعلا باقی خواهند ماند.

در رابطه با محصولات موتورولا ولی اطلاعات و تصاویر بیشتری به بیرون درز یافته است، بعضی از آن‎ها در رابطه با یک مدل کوچک یعنی Moto X (2016) و بعضی در رابطه با گوشی ارزان‎قیمت‎تر Moto Z Play هستند. نظرسنجی‎هایی که در گذشته در این وب‎سایت انجام گرفته بود نشان داده بودند که کاربران این سایت واقعا عاشق سری گوشی‎های Moto Z هستند، و حالا درک علاقه‎ی آن‎ها نسبت به مدل Z Play که قیمت‎ پایین‎تر و همان طراحی ماژولی را دارد، آسان است. در همین حین، طرفداران گوشی‎های کوچک قسم می‎خورند که مدل ابتدایی Moto X بهترین گوشی بوده است.

به احتمال زیاد شرکت هوآوی نیز از گوشی‎های Mate S2 یا Mate 9 رونمایی خواهد کرد، احتمال این‎که گوشی دوم معرفی شود بسیار بیشتر خواهد بود. شایعات اشاره به این دارند که Mate 9 یک گوشی بزرگ (5.9 اینچی) است که از سیستم دوربین دوگانه‎ی گوشی هوآوی P9 با رزولوشن 20 مگاپیکسل استفاده می‎کند.

هم‎چنین رتبه‎های بعدی مربوط به دو ساعت‎هوشمند است، یکی ساعت‎‎هوشمند Gear S3 سامسونگ که آمار به دست آمده توسط این گجت به نسبت ساعت‎هوشمند زن‎واچ 3 شرکت ایسوس 4 برابر است. محصول سامسونگ سیستم‎عامل تایزن خواهد داشت و نسل بعدی S2 به شمار می‎رود. از طرف دیگر از گجت پوشیدنی شرکت ایسوس کمتر استقبال شده است، زن‎واچ 2 ساعتی بود که صفحه‎ی گردی نداشت ولی دستگاهی با سیستم‎عامل اندروید ویر و قیمت ارزان بود.

آمار این نظرسنجی به صورت زیر است:

دستگاه هایی که کاربران در نمایشگاه IFA بیشتر منتظر آن هستند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال