قابلیت Communities در واتساپ چه ویژگی هایی را ارائه خواهد کرد

پیش از این خبرهایی در مورد قابلیت Communities در واتساپ منتشر شده بود که هدف از آزمایش آن ایجاد جوامع مختلف بین کاربران بوده است. در آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت منتشر شده که آن را به عنوان یک صفحه جداگانه در رابط کاربری نشان می دهد. به گزارش […]

پیش از این خبرهایی در مورد قابلیت Communities در واتساپ منتشر شده بود که هدف از آزمایش آن ایجاد جوامع مختلف بین کاربران بوده است. در آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت منتشر شده که آن را به عنوان یک صفحه جداگانه در رابط کاربری نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وبسایت WABetaInfo گزارشی را در رابطه با نسخه جدید بتای واتساپ منتشر کرده است که نشان می‌دهد این نسخه دارای منوی جدید در صفحه اصلی بوده و آیکون قابلیت Communities در نسخه های جدید در سمت چپ نوار بالای صفحه جایگزین آیکون دوربین خواهد شد.

عملکرد قابلیت جوامع یا انجمن ها که اکنون در دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت آزمایشی فعال شده است به طور دقیق مشخص نشده است. تنها تغییر کوچکی در ظاهر رابط کاربری ایجاد شده و احتمالا واتساپ قصد دارد قابلیتی مانند سازمان های Slack یا سرورهای دیسکورد ایجاد کند که در آن گروه های مختلف دارای علایق مشترک یکدیگر را پیدا کنند.

 هنوز تاریخ انتشار رسمی و عمومی این قابلیت توسط واتساپ مشخص نشده است. اما احتمال دارد از طریق قابلیت جوامع امکان انتشار پست ها در فیسبوک نیز فراهم شود. زیرا متا پیش از این تلاش داشته تا برنامه های خود را در ارتباط با یکدیگر نگه دارد و این قابلیت نیز گامی در راستای این هدف باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال