تایید هویت دو مرحله ای واتساپ به نسخه وب رسید

واتساپ قصد دارد با هدف تغییرات عمده و بهبود های بیشتر در نسخه وب قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای را نیز به آن اضافه کند. این قابلیت می تواند امنیت اپ دسکتاپ واتس آپ را افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت WABetaInfo  واتساپ تایید هویت […]

واتساپ قصد دارد با هدف تغییرات عمده و بهبود های بیشتر در نسخه وب قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای را نیز به آن اضافه کند. این قابلیت می تواند امنیت اپ دسکتاپ واتس آپ را افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت WABetaInfo  واتساپ تایید هویت دو مرحله ای را به نسخه دسکتاپ خواهد آورد. از طرفی با توجه به محبوبیت اپلیکیشن دسکتاپ و نسخه وب استفاده از این قابلیت با هدف حفظ امنیت بیشتر ضروری است. البته کاربران می توانند در صورت نیاز این قابلیت را فعال کرده و یا آن را غیرفعال کنند.

 درصورت اینکه کاربر گوشی خود را گم کرده باشد می‌تواند از طریق این قابلیت مانع از حضور دیگر افراد در این اپلیکیشن شود. با وجود تلاش واتساپ برای چنین قابلیت هایی با هدف امنیت کاربران همچنان برخی از آنها درباره امنیت این اپلیکیشن دچار شک و تردید هستند. البته این قابلیت در روزهای اولیه توسعه قرار داشته و زمان عرضه عمومی آن هنوز مشخص نشده است.

واتساپ پیش از این قابلیت هایی مانند توقف و ادامه ضبط پیام صوتی و یا طراحی تازه را به نسخه دسکتاپ اپلیکیشن خود اضافه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال