واتساپ اشتراک گذاری استاتوس صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد

واتساپ با هدف بهبود تجربه کاربران قابلیت های مختلفی را به پلتفرم خود اضافه می کند. اخیرا نیز قابلیت استاتوس صوتی را برای کاربران عرضه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ به زودی قابلیت اشتراک گذاری استاتوس صوتی را برای کاربران فعال می کند. طبق گزارش WABetaInfo در حال حاضر […]

واتساپ با هدف بهبود تجربه کاربران قابلیت های مختلفی را به پلتفرم خود اضافه می کند. اخیرا نیز قابلیت استاتوس صوتی را برای کاربران عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ به زودی قابلیت اشتراک گذاری استاتوس صوتی را برای کاربران فعال می کند. طبق گزارش WABetaInfo در حال حاضر نسخه بتای iOS به این قابلیت مجهز شده است. در این سایت تصویری مربوط به این قابلیت منتشر شد. طبق توضیحات منتشر شده توسط این وبسایت، اکنون کاربران می توانند برای اشتراک گذاری از استاتوس های صوتی ۳۰ ثانیه ای استفاده کنند. این قابلیت برای کاربران iOS در حال توسعه است.

طبق اسکرین شات منتشر شده این قابلیت به شکل آیکون میکروفون برای اشتراک گذاری پیام ها ایجاد شده است. طبق گفته واتساپ این پیام ها نیز دارای قابلیت رمزگذاری سرتاسری هستند. کاربران می توانند استاتوس ها را برای افراد خاص نیز منتشر کنند.

قابلیت مورد نظر در حال توسعه است و کاربران بتای iOS زودتر از بقیه به آن مجهز می شوند. هنوز زمان عرضه این قابلیت بطور رسمی مشخص نشده است. با توسعه این قابلیت کاربران علاوه بر تصاویر و ویدئو می توانند پیام های صوتی خود را مانند استاتوس منتشر کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال