اپلیکیشن واتساپ از پروکسی پشتیبانی می کند

از این پس کلیه کاربران واتساپ میتوانند از طریق پروکسی محدودیت های اینترنت را حذف کنند. این قابلیت از مدت ها پیش توسط تلگرام ارائه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ طی بیانیه ای اعلام کرد کاربران این شبکه اجتماعی از این پس می توانند از پروکسی استفاده کنند. بدین […]

از این پس کلیه کاربران واتساپ میتوانند از طریق پروکسی محدودیت های اینترنت را حذف کنند. این قابلیت از مدت ها پیش توسط تلگرام ارائه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ طی بیانیه ای اعلام کرد کاربران این شبکه اجتماعی از این پس می توانند از پروکسی استفاده کنند. بدین ترتیب دیگر نیاز به روشن کردن وی پی ان نخواهد بود. به گفته واتساپ با اضافه شدن پروکسی امکان متصل نگه داشتن کاربران بیشتری به این پیام رسان وجود دارد. همچنین پروکسی به کاربران کمک می‌کند تا محدودیت های ایجاد شده توسط دولت ها را از بین ببرند.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، استفاده از پروکسی نمیتواند قابلیت رمزنگاری را از بین ببرد. بدین ترتیب کاربران در صورت استفاده از پروکسی همچنان به رمزنگاری سرتاسری نیز دسترسی داشته و محتویات پیام آنها نمی تواند توسط ارائه دهندگان پروکسی مشاهده شود. متا اعلام کرد در استفاده از این پروکسی ها کاربران به سرور های داوطلب مرتبط با سازمانها و افراد متصل خواهند شد. در حال حاضر تعداد کاربران فعال روزانه واتساپ حدود ۲ میلیارد است و واتساپ یکی از پرمخاطب ترین پیام رسان ها در دنیا محسوب می شود.

البته رده نخست پرکاربردترین پلتفرم پیام رسان به تلگرام تعلق دارد که تعداد کاربران آن فاصله زیادی با واتساپ دارد. واتساپ نیز تلاش دارد تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف به این برنامه تعداد کاربران را خود را افزایش دهد. در حالی که واتساپ هم اکنون قابلیت استفاده از پروکسی را ارائه می‌کند پیام رسان تلگرام از مدت‌ها پیش این قابلیت را به کاربران ارائه کرده بود.

پیش از این واتساپ در صفحه پشتیبانی سایت خود اعلام کرده بود این برنامه به کاربران اجازه نمی دهد تا با پروکسی یا سرویس های وی پی ان از آن استفاده کنند. هم اکنون پس از ارائه قابلیت جدید این متن از سایت واتساپ پاک شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال