نسخه بتای واتساپ جزئیات بیشتری از قابلیت جدید Community را فاش کرده است

کاربران نسخه بتای عمومی iOS واتساپ بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده‌اند که در آن یک قابلیت به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شده است. این قابلیت به نام Community دارای جزئیات جدیدی است که اکنون می توان به آن دسترسی پیدا کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وب سایت WABetainfo که همیشه ویژگی های […]

کاربران نسخه بتای عمومی iOS واتساپ بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده‌اند که در آن یک قابلیت به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شده است. این قابلیت به نام Community دارای جزئیات جدیدی است که اکنون می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وب سایت WABetainfo که همیشه ویژگی های مربوط به اپلیکیشن واتساپ را منتشر می کند، قبلا از در دسترس قرار گیری این ویژگی در نسخه بتا صحبت کرده بود. ویژگی جدید پیام‌رسان محبوب واتساپ به ادمین های گروه امکان می دهد تا بتوانند کنترل بیشتری روی گروه های واتساپی اعمال کنند.

طبق این قابلیت جدید انجمن هایی تشکیل خواهد شد که پس از وارد کردن نام و توضیحات تا حداکثر ۱۰ گروه را می توان به آن اضافه کرد.

وب سایت WABetainfo علاوه بر ویژگی انجمن دیگر ویژگی های واتساپ را نیز در به روز رسانی جدید کشف کرده است. به عنوان مثال یکی از این ویژگی ها انتخاب چندین کاربر برای ارسال یک محتوا در واتساپ است. از دیگر ویژگی کاربردی می توان به کسب و کارهای نزدیک نیز اشاره کرد که در آن کاربر می تواند کسب و کارهای اطراف خود را مانند رستوران ها و فروشگاه ها جستجو کند. علاوه برآن واتساپ به دنبال ارائه رابط کاربری جدیدی برای بخش اطلاعات تماس است که از طریق آن می‌توانید به یک میانبر جدید در قسمت جستجو در صفحه اطلاعات مخاطبان دسترسی پیدا کنید. کلیه ویژگی های نامبرده هنوز به صورت رسمی عرضه نشده و زمان دقیقا انتشار آن نیز مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال