واتس‌اپ لینک‌های ارجاع به اپلکیشن تلگرام را مسدود کرد

تلگرام، اپلیکینشی قدرتمند و جدید است که کاربران زیادی را سوی خود کشانده و بسیاری از شرکت‌های قدیمی نیز نمی‌توانند جلوی پیشرفت آنها را بگیرند. یکی از این شرکت‌ها فیسبوک است که مدیست اپلیکیشن WhatsApp را به مالکیت خود درآورده و حالا تلاش دارد تا جلوی پیشرفت تلگرام را بگیرد. اینطور که اخبار منتشر شده […]

تلگرام، اپلیکینشی قدرتمند و جدید است که کاربران زیادی را سوی خود کشانده و بسیاری از شرکت‌های قدیمی نیز نمی‌توانند جلوی پیشرفت آنها را بگیرند. یکی از این شرکت‌ها فیسبوک است که مدیست اپلیکیشن WhatsApp را به مالکیت خود درآورده و حالا تلاش دارد تا جلوی پیشرفت تلگرام را بگیرد. اینطور که اخبار منتشر شده نشان می‌دهد، لینک‌های ارجاع به تلگرام در اپلیکیشن واتس‌اپ، دیگر همانند گذشته قابل باز شدن نبوده و به صورت یک متن نمایش داده می‌شود.

در این روش نمی‌توان مستقیما و از طریق خود واتس‌اپ، وارد لینک مورد نظر در اپلیکیشن تلگرام شد و باید آن را در مرورگر باز نمود. در حال حاضر، واتس‌اپ، تنها مسنجریست که این روش را در پیش گرفته و این کار را انجام می‌دهد. به این موضوع نیز برای اولین‌بار در Reddit اشاره شد و کاربران اعلام کردند که حتی با عرضه شدن بروزرسانی جدید برای این اپلیکیشن نیز نسخه‌ی آن تغییر نکرده و “2.12.367” باقی مانده است.

از سوی دیگر، تلگرام این موضوع را تایید کرده اما هیچ واکنشی نشان نداده و به نظر می‌رسد که حتی نگران آن هم نیست. یکی از سخنگویان شرکت تلگرام اعلام کرده که مدیران FB پس از گذشت زمان و انتشار اطلاعات مختلف، از این موضوع پشیمان خواهند شد و خود را سرزنش خواهند کرد و مدیران تلگرام نیز امیدوارند گه این اتفاق در آینده‌ی نزدیک رخ دهد. فیسبوک و واتس‌اپ نیز هنوز هیچ واکنشی نسبت به بیانه نشان نداده‌اند.

در نهایت باید اشاره کنیم که اخیرا تلگرام وجهه خوبی را در میان اصحاب رسانه نداشته و دلیل آن نیز اجازه‌ی ایجاد کانال‌های پیام‌رسانی برای گروه تروریستی داعش می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال