واتس‌اپ قابلیت ارسال پیام‌های آفلاین را به اپلیکیشن iOS خود می‌آورد

امروز خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران واتس‌اپ بروی سیستم‌عامل iOS منتشر شد. در آپدیت جدیدی که از این مسنجر پرطرفدار عرضه شده است، قابلیت‌های هیجان‌انگیز جدیدی افزوده شده است. این آپدیت جدید تنها برای iOS عرضه شده است و فعلاً خبری از امکانات جدید برای دیگر سیستم‌عامل‌ها نیست. قابلیت اصلی جدیدی که به این نسخه از […]

امروز خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران واتس‌اپ بروی سیستم‌عامل iOS منتشر شد. در آپدیت جدیدی که از این مسنجر پرطرفدار عرضه شده است، قابلیت‌های هیجان‌انگیز جدیدی افزوده شده است. این آپدیت جدید تنها برای iOS عرضه شده است و فعلاً خبری از امکانات جدید برای دیگر سیستم‌عامل‌ها نیست.

قابلیت اصلی جدیدی که به این نسخه از واتس‌اپ افزوده شده است، این امکان را به کاربران این سرویس می‌دهد که حتی در زمانی که دسترسی به ارتباط اینترنتی ندارند، بتوانند پیام‌های خود را در صف ارسال قرار دهند.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهید یک پیام به یک شخص ارسال کنید در حالی که فعلاً به اینترنت دسترسی ندارید. در این حالت می‌توانید پیام خود را تایپ کرده و گزینه‌ی Send را لمس کنید. پیام‌های شما به‌صورت اتوماتیک در صف ارسال قرار می‌گیرند و به محض این که ارتباط اینترنتی پیدا شود، پیام‌ها ارسال می‌شوند.

همچنین، در این آپدیت جدید واتس‌اپ تصمیم به بازطراحی بخش Storage اپلیکیشن خود گرفته است. بدین شکل که با مراجعه به این بخش می‌توانید امکانات بیشتری را تجربه کنید. برای مثال، می‌توانید برای آزاد شدن حافظه‌ی دستگاه خود نوع خاصی از پیام‌ها شامل: ویدئوها یا … را از چت‌هایی خاص پاک کنید. برای انجام این کار می‌توانید به مسیر  Settings / Data and Storage Usage / Storage Usage از اپ خود مراجعه کنید.

علاوه بر همه‌ی این‌ها، کاربران iOS از این پس می‌توانند حداکثر تا 30 عکس یا ویدئوها را به صورت یکجا و هم‌زمان در چت‌های خود ارسال کنند. درصورتی که شما هم علاقه‌مند به استفاده از این قابلیت‌های جدید هستید، می‌توانید همین حالا جدیدترین آپدیت این مسنجر را از اپ استور اپل دانلود کرده و لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال