امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو به اپلیکیشن واتس‌اپ افزوده شد

اپلیکیشن واتس‎اپ 6 اسفندماه 8 سالگی خود را جشن می‎گیرد. امیدواریم از این مراسم کیکی هم نصیب کاربران شود! اگر ابتدای شکل‎گیری این اپ را در نظر بگیرید، طراحی آن به این منظور بود که به شما اجازه دهد یک تیک سریع بر روی بعضی از استتوس‎های از پیش نوشته شده قرار دهید. به عنوان […]

اپلیکیشن واتس‎اپ 6 اسفندماه 8 سالگی خود را جشن می‎گیرد. امیدواریم از این مراسم کیکی هم نصیب کاربران شود! اگر ابتدای شکل‎گیری این اپ را در نظر بگیرید، طراحی آن به این منظور بود که به شما اجازه دهد یک تیک سریع بر روی بعضی از استتوس‎های از پیش نوشته شده قرار دهید. به عنوان مثال، شما می‎توانستید در باشگاه ورزشی یا سینما، یا کلاس باشید و یک تیک بر روی موقعیت فعلی خود قرار دهید. حتی گزینه‎ای برای بررسی میزان شارژ باتری شما قرار داشت. امکان پیام‎دهی در سال 2009 به این اپلیکیشن اضافه شد ولی عملکرد استتوس هم‎چنان در حد تنها متن بود. عملکردی که تا به امروز حفظ شده است.

حال این اپلیکیشن آپدیتی دریافت کرده است که به کاربران خود اجازه می‎دهد از اپلیکیشن دوربین گوشی خود برای به اشتراک‎گذاری تصاویر و ویدئوها با دوستان و لیست مخاطبین تماس خود استفاده کنند. این به کار به صورت رمزنگاری سرتاسری صورت خواهد گرفت، یعنی به‎روزرسانی وضعیت ویدئو محرمانه و امن خواهد بود و تصاویر و ویدئوها بعد از یک مدت زمان خاص محو می‎شوند.

در حال حاضر، روزانه 50 میلیارد پیام با استفاده از واتس‎اپ ارسال و دریافت می‎شود و در بین آن‎ها 3.3 میلیارد تصویر، 760 میلیون ویدئو و 80 میلیون گیف قرار دارد. در طول سال گذشته، تعداد تصاویر ارسالی به صورت روزانه، دو برابر و تعداد ویدئوها سه برابر شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال