واتساپ ایجاد نظرسنجی را به چت های خصوصی آورد

در نسخه جدید واتساپ که اخیرا منتشر شده است قابلیت جدیدی برای چت های خصوصی دیده می‌شود. از این پس چت های خصوصی و دو نفره به نظرسنجی مجهز خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ امکان نظرسنجی را به چت های دونفره اضافه کرده است. نسخه جدید واتساپ که اکنون در […]

در نسخه جدید واتساپ که اخیرا منتشر شده است قابلیت جدیدی برای چت های خصوصی دیده می‌شود. از این پس چت های خصوصی و دو نفره به نظرسنجی مجهز خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ امکان نظرسنجی را به چت های دونفره اضافه کرده است. نسخه جدید واتساپ که اکنون در گوگل پلی در اخبار کاربران قرار گرفته است، دارای یک قابلیت مهم است. این قابلیت امکان ایجاد نطرسنجی، در چت های دو نفره خصوصی است. پیش از این، قابلیت مورد نظر تنها برای گروه ها ارائه شده بود.

طبق گزارش گیزچاینا، پیش از این قابلیت نظرسنجی تنها برای گروه ها و برای نسخه بتا در دسترس قرار داشت. اما در نسخه جدید شاهد اضافه شدن این قابلیت در چت های خصوصی هستیم. این ویژگی مانند نظرسنجی های گروهی، می تواند یک سوال را به همراه ۱۲ گزینه در چت های خصوصی مطرح کند.پس از دریافت رای نیز نتابج بطور خودکار بروزرسانی می‌شوند. این قابلیت نیز بصورت سرتاسری رمزنگاری شده و امکان مشاهده آن برای کسی وجود ندارد.

این قابلیت بصورت عمومی منتشر نشده است و تنها کسانی که از نسخه بتا جدید استفاده می کنند به آن دسترسی خواهند داشت. هنوز واتساپ زمان دقیق عرضه آن ار اعلام نکرده است اما احتمالا در نسخه جدید ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال