قابلیت اتصال واتساپ به عینک هوشمند Ray-Ban Stories تایید شد

پیش از این شایعاتی در مورد عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر شده بود که می تواند به پلتفرم واتساپ متصل شود. اسکرین شات های منتشر شده اخیر این خبر را تایید می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد کاربران عینک هوشمند میتوانند آن را به آخرین نسخه بتا اندروید […]

پیش از این شایعاتی در مورد عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر شده بود که می تواند به پلتفرم واتساپ متصل شود. اسکرین شات های منتشر شده اخیر این خبر را تایید می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد کاربران عینک هوشمند میتوانند آن را به آخرین نسخه بتا اندروید واتساپ متصل کنند. در این نسخه از واتساپ پس از اتصال عینک نام آن در لیست دستگاههای کاربر مشاهده خواهد شد. با توجه به اینکه نام این دستگاه در این بخش از لیست قرار داشت، احتمالاً متا پیش از این به دنبال اتصال بین اپلیکیشن و عینک بوده است.

پیش از این نیز اطلاعاتی مربوط به نسخه 2.22.11.6 بتا واتساپ منتشر شده بود که در آن قابلیت های مربوط به امکان ارسال پیام از طریق دستیار فیسبوک در عینک هوشمند Ray-Ban Stories این شرکت قرار داشت. همچنین آیکون های مربوط به این قابلیت نیز در گزارش‌هایی به اشتراک گذاشته شد. در این گزارش آمده بود کلیه کاربران که از این عینک هوشمند در حساب واتساپ خود استفاده کنند از پیام‌های رمزگذاری شده بهره مند خواهند شد به طوری که اپلیکیشن نمی تواند پیام ها را بخواند و یا به شرکت متا ارسال کند. در حالی که عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سال گذشته رونمایی شده بود باید منتظر جزئیات بیشتری در رابطه با این ویژگی بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال