پیام رسان واتساپ حالا بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در ماه دارد

اگر پیگیر اخبار دنیای اینترنت باشید، حتما مستحضر هستید که چندی پیش پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ تصمیم گرفت تا هزینه اشتراک سالیانه و یک دلاری خود را برای سرویس خود برداشته و آن را به طور کامل رایگان کند و همچنین به کاربران خود این وعده را داد تا دیگر هیچ‌وقت در سرویس خود تبلیغات را […]

اگر پیگیر اخبار دنیای اینترنت باشید، حتما مستحضر هستید که چندی پیش پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ تصمیم گرفت تا هزینه اشتراک سالیانه و یک دلاری خود را برای سرویس خود برداشته و آن را به طور کامل رایگان کند و همچنین به کاربران خود این وعده را داد تا دیگر هیچ‌وقت در سرویس خود تبلیغات را نمایش ندهد. در همین راستا این خبر تعجب همگان را برانگیخت که اگر قرار است تبلیغی نمایش داده نشود، یک اپلیکیشن پیام‌رسان از چه روشی کسب درآمد خواهد کرد.

در هر صورت هنگامی که واتس‌اپ تصمیم به در پیش گرفتن این سیاست گرفت و اشتراک را رایگان کرد، در گزارشی عنوان کرد که تا این لحظه بیش از 900 میلیون مشترک دارد. حال بر اساس گزارشی که امروز از سوی واتس‌اپ منتشر شد، به لطف رایگان کردن اشتراک، کاربران این اپلیکیشن تا این لحظه از مرز یک میلیارد نفر گذشته و بدین ترتیب به باشگاه یک میلیاردی‌ها در کنار سرویس‌هایی چون فیس‌بوک و جیمیل ملحق شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال