واتساپ قابلیت استفاده از یک حساب کاربری در دو گوشی را آزمایش می کند

طبق گزارش‌های منتشر شده واتساپ قصد دارد قابلیت جدیدی را به کاربران ارائه کند که در آن به طور همزمان یک حساب کاربری می تواند در دو گوشی مختلف فعال باشد. احتمالاً این قابلیت به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب […]

طبق گزارش‌های منتشر شده واتساپ قصد دارد قابلیت جدیدی را به کاربران ارائه کند که در آن به طور همزمان یک حساب کاربری می تواند در دو گوشی مختلف فعال باشد. احتمالاً این قابلیت به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت WABetainfo، ویژگی مولتی دیوایس یا همان امکان استفاده همزمان از این پیام رسان در چهار دستگاه پیش از این برای استفاده کنندگان این اپلیکیشن فراهم شد. اما در گزارش اخیر عنوان شد این بار کاربران می‌توانند به طور همزمان روی دو گوشی از حساب کاربری خود استفاده کنند. این در حالی بود که پیش از این تنها امکان استفاده از یک گوشی برای اتصال به حساب واتساپ کاربران وجود داشت.

در این قابلیت در صورت وارد شدن کاربران از یک گوشی به حساب واتساپ خود چت های آن ها نیز بصورت خودکار و ایمن در دستگاه دوم کپی می شوند. همچنین این قابلیت پیغامی را به کاربران به عنوان تاریخچه چت در حال همگام سازی است به آن ها نشان می دهد.

با توجه به اینکه این قابلیت در نسخه بتای 2.22.15.13 واتساپ برای اندروید کشف شد، زمان عرضه عمومی آن هنوز مشخص نیست. اما بنظر می‌رسد این قابلیت می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد و باعث شود واتساپ به یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب در جهان تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال