واتساپ قابلیت ویدئو مسیج را آزمایش می کند

متا در ادامه افزایش قابلیت های واتساپ تاکنون ویژگی های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده است. بسیاری از این ویژگی ها پیش از این در پیام رسان های دیگر مانند تلگرام وجود داشته است. متا نیز در ادامه کپی برداری از تلگرام ویژگی ویدیو مسیج را به این شبکه اجتماعی اضافه می کند. […]

متا در ادامه افزایش قابلیت های واتساپ تاکنون ویژگی های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده است. بسیاری از این ویژگی ها پیش از این در پیام رسان های دیگر مانند تلگرام وجود داشته است. متا نیز در ادامه کپی برداری از تلگرام ویژگی ویدیو مسیج را به این شبکه اجتماعی اضافه می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون ویژگی های بسیاری توسط متا به واتساپ اضافه شده است. البته تاکنون امکان ارسال پیام ویدیویی کوتاه وجود نداشته است. این قابلیت از مدت ها پیش در تلگرام وجود داشته و اکنون واتساپ قصد دارد با کپی برداری آن را در برنامه خود پیاده کند.

طبق گزارش وبسایت WABETAINFO یک ویژگی مخفی در نسخه بتای واتساپ در نسخه iOS دیده شده است که شباهت بسیار زیادی یه ویدیو مسیج دارد. البته این ویژگی هنوز در اختیار کاربران نسخه بتا نیز قرار نگرفته است.

کارکرد ویدیو مسیج در واتساپ شباهت زیادی به ارسال پیام صوتی دارد. برای این کار باید دکمه مخصوص این قابلیت را فشرده نگه داشت تا بتوان ویدیوی حداکثر ۶۰ ثانیه ای ضبط کرد. سپس این ویدیو بصورت دایره ای ارسال میشود. پخش آن نیز بصورت خودکار انجام میشود.

طبق اعلام واتساپ این ویژگی بصورت رمزنگاری سرتاسری ارایه خواهد شد و نمی توان آن را ذخیره یا برای کسی ارسال کرد. با این حال امکان تهیه اسکرین شات وجود دارد. با وجود کپی این ویژگی از تلگرام اما کاربران این پلتفرم ویژگی جدیدی را در اختیار خواهند داشت. البته هنوز زمان انتشار آن مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال