واتس‌اپ، قابلیت تایید دو مرحله‌ای را فعال کرد

واتس‌اپ اعلام کرد که فرآیند تایید دو مرحله‌ای را آغاز کرده و کاربران iOS، اندروید و ویندوزفون از هم‌اکنون می‌توانند این قابلیت را فعال کنند. بنابراین، در صورتی که این قابلیت را فعال کنید از این پس به هنگام وارد شدن به حساب کاربری واتس‌اپ، علاوه بر دریافت پیغام و کد تایید، باید رمز تایید […]

واتس‌اپ اعلام کرد که فرآیند تایید دو مرحله‌ای را آغاز کرده و کاربران iOS، اندروید و ویندوزفون از هم‌اکنون می‌توانند این قابلیت را فعال کنند. بنابراین، در صورتی که این قابلیت را فعال کنید از این پس به هنگام وارد شدن به حساب کاربری واتس‌اپ، علاوه بر دریافت پیغام و کد تایید، باید رمز تایید دو مرحله‌ای را نیز وارد کنید. این قابلیت را از مسیر Settings > Account > Two-step verification > Enable برنامه‌ی واتس‌اپ فعال کنید.

برای انتخاب رمز دو مرحله‌ای، سعی کنید تا از ارقام ساده استفاده نکنید تا رمز عبور شما به راحتی در دسترس دیگران قرار نگیرد. برای این که رمز عبور خود را فراموش نکنید، واتس‌اپ قابلیت بازیابی رمز توسط ایمیل یا غیر فعال کردن تایید دو مرحله‌ای را به همین روش قرار داده است. به‌هر‌حال این قابلیت می‌تواند امنیت برنامه‌ی واتس‌اپ را به مراتب بیشتر از گذشته کند پس سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را فعال سازید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال