واتساپ قابلیت جدیدی برای سریع‌تر پیدا کردن استیکرها ارائه می‌کند

در نسخه آزمایشی واتساپ شاهد یک ویژگی جدید هستیم که به واسطه آن استیکرها به کاربران پیشنهاد داده می‌شود. احتمالاً این قابلیت به زودی در نسخه اصلی نیز منتشر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ به زودی یک به روز رسانی جدید از اپلیکیشن خود منتشر خواهد کرد. یکی از […]

در نسخه آزمایشی واتساپ شاهد یک ویژگی جدید هستیم که به واسطه آن استیکرها به کاربران پیشنهاد داده می‌شود. احتمالاً این قابلیت به زودی در نسخه اصلی نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ به زودی یک به روز رسانی جدید از اپلیکیشن خود منتشر خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های این نسخه پیشنهاد استیکر است. این قابلیت در حال حاضر روی نسخه بتای واتساپ ارائه شده است.

واتساپ برای نخستین بار استیکرها را در سال ۲۰۱۸ به برنامه خود اضافه کرده بود. هدف از استفاده این استیکرها نیز انتقال بهتر احساسات کاربران در چت‌ها است. پس از آن نیز ویژگی دانلود و نصب استیکرهای دسته‌بندی شده به کاربران ارائه شد.

هم اکنون کاربران نسخه بتای واتساپ می‌توانند با نصب به روز رسانی نماد جدید را در بالای صفحه کلید مشاهده کنند. در این نماد استیکرهای مرتبط با ایموجی نمایش داده خواهد شد و کاربر میتواند بهتر و آسان‌تر استیکرها را پیدا کند. در صورتی که بخواهید این ویژگی را آزمایش کنید باید بسته استیکر Cuppy را از فروشگاه واتساپ دانلود و سپس ایموجی خود را در صفحه پیام درج کنید. در صورت فعال بودن این ویژگی میتوانید به سرعت استیکر مورد علاقه خود را پیدا کنید.

با توجه به اینکه تعداد بسته‌های استیکر در این اپلیکیشن افزایش یافته است، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در واقع نسخه جدید واتساپ به کاربران در صرفه‌جویی زمان کمک می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال