واتساپ قابلیت استاتوس صوتی را بطور عمومی عرضه کرد

استاتوس در واتساپ که عملکردی مشابه استوری در اینستاگرام دارد اکنون به قابلیت جدیدی مجهز شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران واتساپ اکنون می توانند استاتوس صوتی منتشر کنند. استاتوس چه تنها ۲۴ ساعت قابل مشاهده است در بین کاربران محبوبیت دارد. اکنون واتساپ قابلیت جدید استاتوس صوتی را نیز […]

استاتوس در واتساپ که عملکردی مشابه استوری در اینستاگرام دارد اکنون به قابلیت جدیدی مجهز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران واتساپ اکنون می توانند استاتوس صوتی منتشر کنند. استاتوس چه تنها ۲۴ ساعت قابل مشاهده است در بین کاربران محبوبیت دارد. اکنون واتساپ قابلیت جدید استاتوس صوتی را نیز به آن اضافه کرده است. علاوه بر آن کاربران روی افرادی که می توانند این استاتوس ها را ببینند نیز کنترل بیشتری خواهند داشت. واتساپ قصد دارد با اضافه کردن این قابلیت ها محبوبیت این پلتفرم را افزایش دهد.

در استاتوس جدید قابلیت Private Audience Selector وجود دارد که با استفاده از آن می توان افراد مشاهده کننده استاتوس را انتخاب کنید. البته پیش از این چنین قابلیتی وجود داشت اما اکنون واتساپ این قابلیت را با شخصی سازی بیشتری ارائه کرده است. حتی تنظیمات استاتوس اکنونی بطور پیش فرض انتخاب شده و در استاتوس های بعدی نیز از همان استفاده خواهد شد.

ویژگی مهم دیگر استاتوس صوتی است در آپدیت جدید واتساپ قادر هستند از استاتوس صوتی استفاده کنند و یک پیام صوتی ۳۰ ثانیه ای با اشتراک بگذارند. این قابلیت می توان. روش جدیدی در به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی برای کاربران باشد.

قابلیت Status Reaction قابلیت دیگری است که کاربران می توانند با استفاده از آن با ایموجی نسبت به استاتوس های دیگران واکنش نشان دهند. ویژگی Status Profile Ring نیز با اضافه کردن حلقه سبز رنگ دور عکس پروفایل کاربران، امکان مشاهده آپدیت های استاتوس را راحت تر می کند. آخرین ویژگی نسخه جدید پیش نمایش های لینک است. در صورت پست کردن یک لینک امکان مشاهده محتوای آن بصورت پیش نمایش وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال