واتساپ روند رسیدگی به درخواست های رفع مسدود شدن حساب را تسریع می کند

واتساپ با استفاده از یک قابلیت جدید بازیابی حساب های مسدود شده را امکان پذیر می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران به اشتباه از طریق سیستم های خودکار از حساب های متخلف توسط واتساپ مسدود شده اند. پیش از این تیم پشتیبانی واتساپ امکان بازیابی سریع اکانت هایی […]

واتساپ با استفاده از یک قابلیت جدید بازیابی حساب های مسدود شده را امکان پذیر می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران به اشتباه از طریق سیستم های خودکار از حساب های متخلف توسط واتساپ مسدود شده اند. پیش از این تیم پشتیبانی واتساپ امکان بازیابی سریع اکانت هایی که به اشتباه مسدود شده اند را نداشته است. اما اکنون قصد دارد با استفاده یک قابلیت جدید روند رسیدگی به درخواست های رفع مسدود شدن را به روش دیگری انجام دهد. ابزار درون اپ واتساپ قادر است بن‌شدن کاربران را بررسی کند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد هنگام مسدود شدن از درون این پیام‌رسان وضعیت درخواست را بررسی کند.

کاربران هنگام ثبت درخواست برای بررسی حساب خود از واتساپ یک نوتیفیکیشن دریافت می کنند. بررسی وضعیت حساب کاربران امکان دارد ۲۴ ساعت طول بکشد و در این زمان چت کاربران حذف نمی شود. در بعضی مواقع به اشتباه حساب کاربران توسط واتساپ مسدود میشود و این مورد کاربران را مجبور به ساخت یک اکانت دیگر با شماره جدید می کند.

هم اکنون کاربران سیستم عامل iOS در نسخه بتای واتساپ می‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. اما هنوز نسخه جدیدی برای دستگاه های اندرویدی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال