آپدیت جدید واتس‌اپ، تماس صوتی رابه این اپلیکیشن اضافه می‌کند

پیش از این، اگر قصد برقراری تماس صوتی از طریق نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن واتس‌اپ را داشتید، باید منتظر تماسی صوتی از فردی که چنین ویژگی‌ای را داشت می‌ماندید. چندی پیش نیز اعلام کردیم که تماس صوتی WhatsApp برای بعضی از کاربران فعال شده است. اما به تازگی تصویر جدیدی از این نرم‌افزار منتشر شده که نشان می‌دهد […]

پیش از این، اگر قصد برقراری تماس صوتی از طریق نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن واتس‌اپ را داشتید، باید منتظر تماسی صوتی از فردی که چنین ویژگی‌ای را داشت می‌ماندید. چندی پیش نیز اعلام کردیم که تماس صوتی WhatsApp برای بعضی از کاربران فعال شده است. اما به تازگی تصویر جدیدی از این نرم‌افزار منتشر شده که نشان می‌دهد در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن، امکان تماس صوتی برای کاربران عادی نیز برقرار شده است.

همانطور که در این عکس مشاهده می‌کنید، تغییرات کوچک دیگری نیز در این بروزرسانی ایجاد شده که از بارزترین آنها، می‌توان به اضافه شدن سربرگ ‘Calls” یا “تماس‌ها” اشاره کرد. اگر وارد این بخش شوید، می‌توانید از طریق گزینه‌ی مربوطه که در قسمت بالایی قرار دارد، با یکی از دوستان خود که شماره‌ی آن را در لیست مخاطبین خود دارید، به گفتگوی صوتی بپردازید.

WhatsApp update for Android enables Voice Calls

چند روز پیش نیز اخباری در مورد امکان گفتگوی صوتی در نسخه‌ی iOS از نرم‌افزار WhatsApp منتشر شده بود که البته دارندگان گوشی‌های هوشمند این شرکت، باید از نسخه‌ی جیل‌بریک‌شده آیفون استفاده می‌کردند، اما به نظر می‌رسد این موضوع برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی وجود ندارد.

اما آیا این تماس صوتی، کیفیت لازم را برای برقراری تماس ایجاد خواهد کرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال