کاربران واتساپ می توانند پیام های ناپدید شونده ارسال کنند

قابلیت جدید واتساپ به کاربران کمک می کند تا برای مدیریت بهتر حافظه گوشی از پیامهای ناپدید شونده استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید پلتفرم پیام رسان واتساپ همانند تلگرام و دایرکت اینستاگرام بوده و به کاربران کمک خواهد کرد تا پیام های متنی یا عکس و ویدئو های […]

قابلیت جدید واتساپ به کاربران کمک می کند تا برای مدیریت بهتر حافظه گوشی از پیامهای ناپدید شونده استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید پلتفرم پیام رسان واتساپ همانند تلگرام و دایرکت اینستاگرام بوده و به کاربران کمک خواهد کرد تا پیام های متنی یا عکس و ویدئو های خود را به صورت خودکار پاک کنند.

از این پس با عرضه این قابلیت کلیه پیام‌های متنی و تصویری کاربران که به مخاطب مورد نظر خود ارسال کرده‌اند پس از ۷ روز ناپدید خواهند شد. برای استفاده از این قابلیت کاربران باید مخاطب مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه پیامهای پاک شونده را فعال کنند. زمانی که این گزینه فعال باشد پس از هفت روز کلیه چت ها با مخاطب مورد نظر پاک خواهند شد. البته تا زمانی که گزینه بکاپ گیری در واتساپ فعال باشد ممکن است از برخی تصاویر و ویدئوها در حافظه گوشی بکاپ گرفته شود.

هم اکنون این قابلیت برای بخش اعظمی از کاربران فعال شده و در آینده نیز به طور همگانی قابل استفاده خواهد بود. هم اکنون پلتفرم واتساپ کلیه عکس ها و ویدیوها را در فایل جدا ذخیره کرده و به نمایش در می آورد. اما احتمالاً در آینده و با افزودن قابلیت های جدید مواردی که بارها فوروارد شده‌اند در پوشه های جداگانه جمع شده و بدین ترتیب مدیریت این فایل ها راحت تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال