کاربران واتساپ می توانند ویدیوهای HD برای یکدیگر ارسال کنند

نسخه جدید اپلیکیشن واتساپ به کاربران خود امکان می دهد ویدیوهای HD برای یکدیگر ارسال کنند. واتساپ در جدیدترین نسخه خود برخی از ویژگی های جدید را به کاربران ارائه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا هفته گذشته نسخه جدید واتساپ را برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر […]

نسخه جدید اپلیکیشن واتساپ به کاربران خود امکان می دهد ویدیوهای HD برای یکدیگر ارسال کنند. واتساپ در جدیدترین نسخه خود برخی از ویژگی های جدید را به کاربران ارائه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا هفته گذشته نسخه جدید واتساپ را برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر کرد. در این نسخه کاربران می توانند بدون فشرده سازی به ارسال عکس های باکیفیت بپردازند. متا پیش از این در مورد ارسال ویدیوهای اچ دی در این شبکه اجتماعی وعده داده بود و اکنون در بروزرسانی جدید شاهد این قابلیت در آن هستیم. وجود این قابلیت برای نخستین بار توسط 9to5Mac اطلاع رسانی شد.

پیش از این کاربران واتساپ امکان انتخاب وضوح در ارسال ویدیوها در این شبکه اجتماعی نداشتند. بلکه این پلتفرم ارسال ویدیوها را به صورت خودکار و به حالت فشرده انجام می داد. این فشرده سازی نیز باعث می‌شد تا کیفیت آنها به طور خودکار به 480p کاهش یابد.

در نسخه جدید واتساپ کاربران می توانند به طور دلخواه یکی از گزینه های وضوح ویدیوها را انتخاب کنند. در حال حاضر دو حالت استاندارد و اچ دی در ارسال ویدیوها وجود دارد. نسخه استاندارد ارسال ویدیو را با کیفیت 480p انجام می دهد. انتخاب دیگر نیز وضوح ویدیوی HD خواهد بود.

واتساپ در حالی قابلیت های جدید را به پلتفرم خود اضافه می کند که بسیاری از آنها از مدت ها پیش در پلتفرم های رقیب مانند تلگرام وجود داشته است. بهرحال تلاش این شرکت برای رقابت با تلگرام از طریق ارائه قابلیت های جدید ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال