ثبت بالاترین رکورد تماس صوتی و تصویری در واتساپ در شب سال نو میلادی

با توجه به قرنطینه های خانگی طی یک سال گذشته اکثر مردم از ابزارهایی مانند واتساپ برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. در شب سال نو میلادی نیز به دلیل برقراری ارتباط بین کاربران واتساپ رکورد جدیدی را در تماس های صوتی و تصویری به ثبت رساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

با توجه به قرنطینه های خانگی طی یک سال گذشته اکثر مردم از ابزارهایی مانند واتساپ برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. در شب سال نو میلادی نیز به دلیل برقراری ارتباط بین کاربران واتساپ رکورد جدیدی را در تماس های صوتی و تصویری به ثبت رساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیشتر کاربران در شب سال نو میلادی از ابزار های آنلاین برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کردند.  در این میان واتس آپ حدود ۱.۴ میلیارد تماس صوتی و تصویری را ثبت کرده که نسبت به همین تاریخ در سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است. این میزان تماس حتی نسبت به روزهای ابتدایی شروع ویروس کرونا نیز بالاتر بوده است. البته کاربران تنها از این برنامه برای ارتباط استفاده نکردند. در کنار آن فیسبوک مسنجر نیز حجم بالایی از تماسهای تصویری را ثبت کرده است .همچنین فیس بوک لایو و لایو اینستاگرام نیز ۵۵ میلیون کاربر را به یکدیگر متصل کردند.

این حجم از تماس که در نوع خود بی سابقه بوده است باعث شده تا فیسبوک بهبودهایی را در سرویس های خود اعمال کند. تیم های مربوط به فیسبوک زیرساخت‌های خود را برای ارتباط های شب سال نو تقویت کرده تا کاربران بتوانند به راحتی از سرویس‌های آنلاین استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال