واتساپ توانست در سه ماهه اول ۲۰۲۲ تعامل خود با کاربران را تا ۴۱ درصد افزایش دهد

به نظر می‌رسد واتساپ در سه ماهه اول ۲۰۲۲ توانسته است رشد چشمگیری در تعامل با کاربران داشته باشد. به طوری که در این زمان شاهد افزایش ۴۱ درصدی در نرخ تعامل این پلتفرم هستیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدید از کاربران واتساپ در سه ماه اخیر نشان می […]

به نظر می‌رسد واتساپ در سه ماهه اول ۲۰۲۲ توانسته است رشد چشمگیری در تعامل با کاربران داشته باشد. به طوری که در این زمان شاهد افزایش ۴۱ درصدی در نرخ تعامل این پلتفرم هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدید از کاربران واتساپ در سه ماه اخیر نشان می دهد تعامل این کاربران با این شبکه اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش داشته است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط MoneyTransfers.com میزان افزایش تعامل کاربران با واتساپ حدود ۴۱% گزارش شده است.

این افزایش تعامل نیز به دلیل افزایش حجم کاربرانی است که از این پلتفرم استفاده می کنند. طبق گزارش های اخیر رشد اخیر واتساپ به کاربران بین ۱۸ تا ۳۴ سال مربوط است. این کاربران علاوه بر واتساپ از فیسبوک و اینستاگرام نیز بیش از گذشته استفاده کردند. این وب سایت مدعی شد در بین اپلیکیشن های برتر بیشترین درصد کاربران فعال نیز به واتساپ تعلق داشته است. علاوه بر آن واتساپ توانسته بالاترین رشد سالیانه را نیز تجربه کند.

 یکی از دلایل افزایش استفاده از این اپلیکیشن می تواند به جنگ روسیه و اوکراین مرتبط باشد. زیرا بسیاری از مردم برای برقراری ارتباط امن از واتساپ استفاده کردند. البته تلگرام نیز در سه ماهه اول اول حدود ۱۵.5 درصد افزایش تعامل داشته است. پلتفرم پیام رسان ژاپنی لاین نیز با ۴۵ درصد میانگین کاربران ماهانه در رده دوم قرار می گیرد. مسنجر نیز با ۱۶.۴ درصد در رده سوم قرار دارد. در بازار ایالات متحده آمریکا سهم اپلیکیشن های پیام رسان متا مانند واتساپ و مسنجر بیشتر از دیگر اپلیکیشن های پیام رسان است. به طوری که این اپلیکیشن ها ۷۸ درصد کاربران را در این دوره از آن خود کردند. البته از مدتها پیش تاکنون رقابت فزاینده‌ای بین متا و دیگر پلتفرم ها مانند تلگرام وجود دارد به طوری که آنها توانستند ۲۲ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال