بروزرسانی جدید واتساپ ؛ استفاده از اثر انگشت در ورود به این پلتفرم

در بروزرسانی جدید واتساپ میتوانید با اثر انگشت وارد پلتفرم خود شوید. بروزرسانی جدید نسخه اندروید این برنامه امکان استفاده از حسگر اثرانگشت را به کاربر میدهد. در نسخه قبلی بروزرسانی این برنامه برای iOS ، کاربران آیفون میتوانستند از طریق فیس آیدی وارد این پیام رسان شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

در بروزرسانی جدید واتساپ میتوانید با اثر انگشت وارد پلتفرم خود شوید. بروزرسانی جدید نسخه اندروید این برنامه امکان استفاده از حسگر اثرانگشت را به کاربر میدهد. در نسخه قبلی بروزرسانی این برنامه برای iOS ، کاربران آیفون میتوانستند از طریق فیس آیدی وارد این پیام رسان شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، کاربران واتساپ با بروزرسانی اندرویدی این برنامه میتوانند عمل احراز هویت را از طریق حسگر اثر انگشت انجام دهند. البته این قابلیت برای تمامی کاربران در دسترس نیست اما واتساپ اعلام کرده است که به زودی این قابلیت برای تمام کشورها فعال خواهد شد.

Fingerprint Lock گزینه ای است که میتوانید در تنظیمات Privacy این برنامه به آن دسترسی پیدا کرده و با فعال کردن آن از ورود افراد به حریم شخصیتان جلوگیری کنید. پس از فعال کردن این گزینه برای ورود مجدد نیاز به اثر انگشت خواهید داشت. در بروزرسانی جدید زمان ورود و خروج از برنامه نیز قابل تنظیم است. کاربر میتواند با تنظیم بازه زمانی5 تا سی دقیقه برای ورود مجدد اقدام کند و پس از این بازه زمانی مجددا از اثر انگشت استفاده کند. و در نهایت قابلیت نمایش و یا عدم نمایش پیام ها در نوار اعلانات است که در بروزرسانی جدید میزان آن نیز تغییر کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال