واتساپ به زودی قابلیت بی صدا کردن تماس های اسپم را فعال می کند

واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب دنیا در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با کمک آن کاربران می توانند تماس های اسپم را بی صدا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ‌ در نسخه بتا خود روی قابلیتی برای مقابله با تماس ها . پیام های اسپم […]

واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب دنیا در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با کمک آن کاربران می توانند تماس های اسپم را بی صدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ‌ در نسخه بتا خود روی قابلیتی برای مقابله با تماس ها . پیام های اسپم است. طبق گزارش منتشر شده توسط WABetaInfo، نسخه بنای جدید واتساپ شامل قابلیت دیگری است که با استفاده از آن کاربران می توانند تماس های مربوط به افراد ناشناس را بی صدا کنند. البته را وجود بی صدا شد. همچنان امکان مشاهده آنها در فهرست تماس ها وجود دارد.

طبق اسکرین شات منتشر شده در بخش تنظیمات واتساپ شاهد گزینه جدیدی هستیم که در صورت فعال شدن تماس ناشناس بی صدا خواهند شد. تماس های اسپم علاوه بر سردرگمی کاربران ممکن است از سوی افراد برای سو استفاده انجام شود.

در حال حاضر این قابلیت هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و احتمالا واتساپ با بروزرسانی بعدی آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حال حاضر نمی توان زمان قطعی انتشار پایدار این قابلیت در نسخه اصلی را نیز پیش بینی کرد.

پس از انتشار قابلیت Community در واتساپ بسیاری از سازندگان گروه ها از مشکل تماس های اسپم شکایت داشته اند. در قابلیت جدید با غیرفعال کردن این تماس این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال