واتساپ به زودی میزبان ایموجی های متحرک می‌شود

واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب در جهان دارای ویژگی های امنیتی بالایی است. این شبکه اجتماعی قصد دارد با اضافه کردن یک ویژگی دیگر این پلتفرم را بهبود دهد.طبث خبرهای منتشر شده متا ایموجی های متحرک را توسعه می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل […]

واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب در جهان دارای ویژگی های امنیتی بالایی است. این شبکه اجتماعی قصد دارد با اضافه کردن یک ویژگی دیگر این پلتفرم را بهبود دهد.طبث خبرهای منتشر شده متا ایموجی های متحرک را توسعه می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وبسایت WABetainfo، گزارش جدید عملکرد پیام رسان واتساپ نشان می دهد نسخه بتا این نرم افزار با ویژگی جدید همراه خواهد بود. در این گزارش به کار روی ایموجی های متحرک توسط واتساپ اشاره شده است.

طبق گزارش وبسایت WABetaInfo به زودی قابلیت جدید در واتساپ عرضه میشود. این وبسایت تصویری از نحوه ارسال ایموجی های جدید منتشر کرده است. در حال حاضر ایموجی های متحرک از نوع پیش فرض در واتساپ قرار داشته و بدون کنترل کاربر ارسال می‌شوند. طبق این گزارش متا در توسعه ایموجی ها از فرمت Lottie استفاده کرده است.

این در حالی است که این ویژگی از مدت ها پیش تاکنون در اپلیکیشن های مشابه مانند تلگرام وجود داشته است. اما واتساپ در ارائه این ویژگی کمی آهسته تر عمل کرده است. در صورتیکه واتساپ این قابلیت را عرضه کند در ارتباط کاربران موثر خواهد بود.

طبق اعلام این واتساپ ویژگی ایموجی های متحرک احتمالا در بروزرسانی نسخه بتا واتساپ دسکتاپ ارائه میشود. البته هنوز واتساپ به طور رسمی به این ویژگی اشاره نکرده است و باید منتظر اعلام حزیئات بیشتر این ویژگی از طرف واتساپ باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال