تمرکز واتساپ روی قابلیت گروه های خود حذف شونده

واتساپ به عنوان یکی از پرکاربردترین پیام رسان در جهان تلاش دارد تا ویژگی های خود را به دیگر پیام رسان ها نظیر تلگرام نزدیک کند. به همین دلیل این پیام رسان اکنون روی قابلیت گروه های خود حذف شونده کار می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از […]

واتساپ به عنوان یکی از پرکاربردترین پیام رسان در جهان تلاش دارد تا ویژگی های خود را به دیگر پیام رسان ها نظیر تلگرام نزدیک کند. به همین دلیل این پیام رسان اکنون روی قابلیت گروه های خود حذف شونده کار می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وبسایت WABetaInfo، واتساپ ویژگی جدیدی را برای کاربران آزمایش می کند که با کمک آن می توان گروه هایی را ایجاد کرد که پس از مدتی بطور خودکار حذف شود.

در حال حاضر واتساپ از قابلیت self-destructing پشتیبانی می کند که تنها به کاربر اجازه می دهد تا پیام های ناپدید شونده، یکبار مشاهده و با بروزرسانی وضعیت ارسال کند. اما در قابلیت جدید کاربران می توانند گروه هایی ایجاد کنند که پس از گذشت مدت زمانی مشخص بصورت خودکار حذف شوند.

در هنگام ساخت گروه با ایتفا هداز این قابلیت می توان برای گروه تاریخ انقضا تعیین کرد. طبق آن تاریخ گروه بطور خودکار حذف خواهد شد. این ویژگی دارای زمانبندی از پیش تعیین شده نیز هست و می توان آن را برای یک روز، یک هفته، یک ماه و یا تاریخ سفارشی تنظیم کرد. حتی در صورت انصراف نیز می توان تاریخ انقضا را حذف کرد. هنوز جزئیات بیشتر این ویژگی توسط واتساپ اعلام نشده است و مشخص نیست چه زمانی بصورت عمومی عرضه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال