قابلیت جدید واتساپ جستجوی مکانی کسب و کارهای مختلف را امکان پذیر می‌کند

واتساپ به تازگی روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند کسب و کارهای مختلف را از طریق موقعیت مکانی شناسایی کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام رسان محبوب واتساپ که در حال حاضر دو میلیارد نفر کاربر فعال دارد تلاش کرد تا در قابلیت جدیدی به […]

واتساپ به تازگی روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند کسب و کارهای مختلف را از طریق موقعیت مکانی شناسایی کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام رسان محبوب واتساپ که در حال حاضر دو میلیارد نفر کاربر فعال دارد تلاش کرد تا در قابلیت جدیدی به کاربران کمک کند تا بتواند فهرستی از کسب و کارهای مختلف و موقعیت مکانی آنها را در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن که در تمام نقاط جهان مورد استفاده کاربران است به راحتی می تواند روش مطمئنی برای تماس با کسب و کارهای مختلف باشد.

 واتساپ هم اکنون قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که از طریق آن کاربر می‌تواند به کسب و کارهایی مانند مغازه ها کافی شاپ ها و غیره دسترسی داشته باشد. در حال حاضر آزمایش این قابلیت در شهر سائوپائولوی برزیل انجام می گیرد. معاون پیام رسانی فیسبوک در گفتگویی اعلام کرد پس از از برزیل، هند و اندونزی نیز می توانند این قابلیت را به طور آزمایشی در اختیار داشته باشند.

 وی در این مصاحبه اعلام کرد کلیه کسب و کارهایی که پیش از این شماره تماس خود را در اختیار این شرکت قرار داده بودند هم اکنون می توانند با مشتریان در ارتباط باشند. در واقع بخش تبلیغاتی فیسبوک این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. واتساپ به عنوان اقدامات لازم برای حفظ حریم خصوصی نیز اعلام کرد به هیچ وجه موقعیت مکانی مشتریان و یا نتایج مربوط به جستجوی آن ها در این پلتفرم ذخیره نخواهد شد. سخنگوی این شبکه اجتماعی نیز از اضافه شدن تبلیغات به این پلتفرم خبر داد و اعلام کرد این پیام رسان با وارد شدن به حوزه تبلیغات شامل بخشی به نام مدل تجاری واتساپ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال