رابط کاربری جدید واتساپ امکان استفاده از یک حساب کاربری در چند دستگاه را فراهم می‌کند

واتساپ با رابط کاربری جدید خود به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به طور همزمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پیش از این به کاربرانشان امکان می دادند تا به طور همزمان بتوانند از اپلیکیشن مورد نظر توسط […]

واتساپ با رابط کاربری جدید خود به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به طور همزمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پیش از این به کاربرانشان امکان می دادند تا به طور همزمان بتوانند از اپلیکیشن مورد نظر توسط چند دستگاه هوشمند استفاده کنند. اما در واتساپ بر خلاف اپلیکیشن های دیگر بوده است. کاربران واتساپ تنها می‌توانستند از یک حساب کاربری در یک دستگاه استفاده کنند. همچنین برای اتصال به نسخه دسکتاپ آن دسترسی به موبایل و اسکن کد نیاز بود.

وب سایت WaBetaInfo اعلام کرده است از این پس کلیه کاربران واتساپ می‌توانند از طریق دستگاه های مختلف به حساب کاربری خود متصل شوند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از کد ارسالی در پیامک یا اپلیکیشن و همچنین وارد کردن شماره تلفن به حساب خود از طریق دستگاه‌های دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین این قابلیت هم اکنون برای کاربران آی پد نیز فعال شده است. از این پس کلیه کاربران این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند به حساب کاربری در کامپیوتر متصل شده و نیازی به اسکن کد با موبایل نخواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال