باگ عجیب واتساپ سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها دور از چشم کاربران

اخیرا واتساپ یک باگ بسیار قدیمی را برطرف کرد که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع بوده اند. ای باگ که برای اولین بار توسط سایتی به نام WaBetaInfo کشف و در اکانت توئیتر این شرکت منتشر شد نشان می‌دهد که در صفحه خوش آمد گویی صفحه اول واتساپ یک خط اضافه دیده می‌شود […]

اخیرا واتساپ یک باگ بسیار قدیمی را برطرف کرد که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع بوده اند. ای باگ که برای اولین بار توسط سایتی به نام WaBetaInfo کشف و در اکانت توئیتر این شرکت منتشر شد نشان می‌دهد که در صفحه خوش آمد گویی صفحه اول واتساپ یک خط اضافه دیده می‌شود که از چشم بسیاری از کاربران دور مانده است. این خط مدت هاست که وجود داشته و هرگز توسط واتساپ برطرف نشده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Independent، واتساپ این مشکل را در آپدیت 2.19.297 برطرف کرد. اما در آپدیت جدید مشکلات دیگری بوجود آمد که توسط کاربران شکار شد. این بار لوگوی واتساپ در صفحه خوشامدگویی از مرکز به سمت چپ متمایل شده و دیگر در مرکز صفحه قرار ندارد. یک کاربر دیگر نیز عکسی بهمراه توئیت خود منتشر کرده که نشان می‌دهد لوگوی واتساپ روی نوشته‌ها قرار گرفته اند.

البته نسخه جدید واتساپ مزایایی نیز دارد که در سایت WaBetaInfo به آن اشاره شده است. در نسخه جدید پیام‌های قابل غیب شدن قرار داده شده است. این قابلیت در گروه‌ها نیز قابل استفاده بوده و توسط مدیر گروه تائید و فعال می‌شود. مدیر میتواند در قسمت تنظیمات گروه، مدت زمان نمایش پیام‌ها را به دلخواه برای یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه و یک سال تغییر دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال