جامعه پزشکان امریکایی کماکان اپل واچ را قبول ندارند.

به نظر می‌رسد اپل در دریافت تاییدیه اپل واچ به عنوان محصولی در دنیای سلامت با مشکل مواجه شده و برای تحقق آن به چندین سال زمان نیاز دارد. گزارش های اخیر نشان می دهد بسیاری از پزشکان و افراد فعال در زمینه پزشکی نسبت به مراقبت های اپل واچ از بیماران انتقاد کرده‌اند. به […]

به نظر می‌رسد اپل در دریافت تاییدیه اپل واچ به عنوان محصولی در دنیای سلامت با مشکل مواجه شده و برای تحقق آن به چندین سال زمان نیاز دارد. گزارش های اخیر نشان می دهد بسیاری از پزشکان و افراد فعال در زمینه پزشکی نسبت به مراقبت های اپل واچ از بیماران انتقاد کرده‌اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل واچ و دستگاه های دیگری شبیه به آن امکان جمع آوری داده های بالینی مفید را دارا هستند. اما به نظر می رسد بسیاری از پزشکان با استفاده از چنین دستگاه هایی رابطه خوبی ندارند. در مقاله جدیدی که فایننشال تایمز منتشر کرده بسیاری از پزشکان به مشکلات استفاده از اپل واچ در مراقبت های روزانه اشاره کردند. به گفته مایکل بروس روانشناس بالینی حدود ۹۹.۹% از متخصصان از ایده استفاده از اپل واچ و دستگاه های مشابه پیروی نخواهند کرد.

دکتر استیون لبوف، بنیانگذار شرکت بیومتریک در رابطه با تاییدیه می گوید: برای این که جامعه پزشکی بتواند آن را قبول کند ابتدا باید FDA آن را تایید کند. سپس توسط پزشکان پذیرفته شده و تحت پوشش قرار بگیرد. به نظر می رسد این یک روند طولانی بوده و آن طور که پیش از این تصور می‌شد ساده نخواهد بود.

البته به مشکل داده های جمع آوری شده توسط اپل نیز در این گزارش اشاره شده است. از طرفی مدیرعامل Virta Health در رابطه با وجود مشکلات بر سر این موضوع می گوید: ارائه اطلاعات به تنهایی و بدون توصیه های مراقبت شخصی در چنین دستگاه هایی کافی نیست. وی می گوید شبیه به فروش یک ترازو و گفتن میزان اضافه وزن به مردم است که به نظر کار سختی نیست. اما تغییر رفتار چه نتایجی مانند کاهش قند خون کنارگذاشتن دارو و کاهش وزن را به دنبال داشته باشد. در چنین دستگاه هایی مانند اپل واچ وجود ندارد. تحقیقات اخیر نشان می دهد کاربران اپل واچ هم اکنون افرادی سالم هستند و به نظر می رسد بازار هدف شامل افرادی که به این کالا نیاز دارند و می توانند بیشترین سود را برسانند نبوده است.

منبع خبر آژانس خبری تکنا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال