ویندوز ۱۲ با قابلیت های جدید هوش مصنوعی عرضه خواهد شد

گزارش های تایید نشده نشان می دهد اینتل و مایکروسافت روی نسل جدیدی از پردازنده های دسکتاپی کار می کنند که می تواند در آینده ویندوز ۱۲ را میزبان قابلیت های هوش مصنوعی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر اطلاعات سخت افزاری در توییتر خبر همکاری مشترک اینتل و مایکروسافت را […]

گزارش های تایید نشده نشان می دهد اینتل و مایکروسافت روی نسل جدیدی از پردازنده های دسکتاپی کار می کنند که می تواند در آینده ویندوز ۱۲ را میزبان قابلیت های هوش مصنوعی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر اطلاعات سخت افزاری در توییتر خبر همکاری مشترک اینتل و مایکروسافت را منتشر کرد. این دو شرکت همکاری هایی را برای توسعه پردازنده دسکتاپی از سری Meteor Lake آغاز کرده اند. این گزارش می گوید در این پردازنده امکان پشتیبانی از ویندوز ۱۲ نیز وجود دارد. این افشاگر پس از انتشار این توییت در مدت کوتاهی اقدام به حذف آن کرد. اما کارشناسان معتقدند در آینده علاوه بر ویندوز ۱۲ نسل پنجم استاندارد PCIe نیز در پردازنده های جدید وجود دارد. هنوز دو شرکت اینتل و مایکروسافت پاسخی در رابطه با سوال های مطرح شده ارائه نکرده اند.

مایکروسافت تاکنون اطلاعات زیادی در مورد ویندوز ۱۲ و قابلیت های آن منتشر نکرده است. اما خبرهای به بیرون درز کرده نشان می دهد نسخه بعدی ویندوز همراه با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی است. اخیرا یکی از مدیران مایکروسافت در مصاحبه خود در مورد لزوم استفاده از هوش مصنوعی در ویندوز و ارائه امکانات مربوط به آن به کاربران خبر داد.

این شرکت برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در نسخه بعدی ویندوز باید با شرکت های سازنده پردازنده همکاری کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال