اپل با توسعه ایرتگ 2 به دنبال عرضه آن در 2024 است

ایرتگ اپل با وجود برخی نگرانی‌ها در زمینه امنیتی و مسائل حریم خصوصی همچنان از قابلیت‌های محبوب در دنیای فناوری محسوب می‌شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اپل روی توسعه نسل دوم این گجت کار می‌کند تا بتواند تا اواخر سال آینده از آن رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی […]

ایرتگ اپل با وجود برخی نگرانی‌ها در زمینه امنیتی و مسائل حریم خصوصی همچنان از قابلیت‌های محبوب در دنیای فناوری محسوب می‌شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اپل روی توسعه نسل دوم این گجت کار می‌کند تا بتواند تا اواخر سال آینده از آن رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل مدعی شد اپل قصد دارد نسخه دیگری از ردیاب خود را در سه ماهه چهارم سال آینده تولید کند. البته زمان عرضه آن هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

کو در این رابطه در توییت خود گفته است: اپل قصد دارد یک اکوسیستم محاسبات مکانی جدید توسعه دهد که در آن هدست ویژن پرو هسته اصلی بوده و عملکرد آن به دیگر دستگاه‌ها مانند ردیاب نسخه دوم نیز متصل می‌شود.

مینگ چی کو غیر از موارد گفته شده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده است. ایرتگ اپل به نوعی ردیاب شباهت دارد که با کمک آن کاربران می‌توانند لوازم گمشده خود را پیدا کنند. پس از عرضه این گجت بسیاری افراد در مورد امکان استفاده از آن برای تعقیب دیگران ابراز نگرانی کردند.

به اظهار نظر مینگ چی کو در مورد تولید انبوه این گجت در سال آینده احتمالاً نسل اول این دستگاه توانسته فروش خوبی را داشته باشد. البته باید منتظر بود تا ببینیم این دستگاه با چه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی نسبت به نسل اول ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال