با کمک هوش مصنوعی موسیقی سازگار با ضربان قلب ساخته خواهد شد

یک استارتاپ به نام  AI Musicبا همکاری اپل قصد دارد نوعی موسیقی سازگار با ضربان قلب کاربران بسازد. قرار است این قابلیت به پلتفرم اپل موزیک اضافه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا با ادغام استارتاپ AI Music و تصاحب آن توسط اپل موسیقی سازگار با ضربان قلب توسط هوش مصنوعی ساخته […]

یک استارتاپ به نام  AI Musicبا همکاری اپل قصد دارد نوعی موسیقی سازگار با ضربان قلب کاربران بسازد. قرار است این قابلیت به پلتفرم اپل موزیک اضافه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا با ادغام استارتاپ AI Music و تصاحب آن توسط اپل موسیقی سازگار با ضربان قلب توسط هوش مصنوعی ساخته خواهد شد. این استارتاپ یک پلتفرم توسعه یافته است که می‌تواند با کمک هوش مصنوعی موسیقی تولید کند.

فناوری AI Music با کمک هوش مصنوعی می تواند یک موسیقی متن یکتا و پویا تولید کند که تغییر ریتم آن بر اساس تعامل کاربر تعیین میشود. به عنوان مثال کاربر در زمان ورزش با توجه به نوع فعالیت ریتمی آهنگ متفاوتی را گوش می دهد. به گفته وبسایت AI Music حتی کاربران امکان شنیدن آهنگ هایی سازگار با ضربان قلب خود را خواهند داشت. در گزارش این وبسایت آمده است: پلتفرم شرکت با کمک هوش مصنوعی تغییر و تطبیق موسیقی را انجام می دهد. به طوری که امکان تولید موسیقی و ارتباط آن با شرایط کاربر هم برای سازندگان هم برای شنوندگان فراهم خواهد شد. از طریق موتور جستجو و دیگر  فناوری های این شرکت می توان موسیقی های سفارشی ارائه کرد.

هنوز اپل در مورد خرید استارتاپ اطلاعاتی منتشر نکرده است. پیش از این اپل در مرداد 1400 موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده بود. به نظر می رسد هر دوی این اقدام ها توسط اپل با هدف ایجاد تغییرات در پلتفرم اپل موزیک بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال