سیستم مدیریت محتوای وردپرس حالا قدرت‌بخش 25 درصد وب دنیاست

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که برای اداره خود از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوای وب‌سایت خود را به‌صورت پویا و داینامیک به‌روز کرده و این در حالی است که پیش از این در روزگار گذشته برای تغییر محتوای وب‌سایت‌ها نیاز بود تا به‌صورت ایستا هرروز کدهای سایت […]

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که برای اداره خود از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوای وب‌سایت خود را به‌صورت پویا و داینامیک به‌روز کرده و این در حالی است که پیش از این در روزگار گذشته برای تغییر محتوای وب‌سایت‌ها نیاز بود تا به‌صورت ایستا هرروز کدهای سایت را دست‌کاری کرد. در همین راستا در سال‌های اخیر شاهد رشد روزافزون پلتفرم‌های مختلف مدیریت محتوا بوده‌ایم که بعضاً رشد داشته و برخی هم سقوط کرده‌اند. تنها یک پلتفرم در این میان هست که روز به‌روز بر تعداد کاربرانش افزوده شده و قدرتمند به کارش ادامه می‌دهد که این پلتفرم چیزی نیست جز سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی W3Tech، مشخص گردیده که هم‌اکنون وردپرس قدرت بخش 25 درصد از وب جهانی است. در این گزارش آمده که وردپرس روی 58.7 درصد از وب‌سایت‌هایی که از سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMS استفاده می‌کنند، نصب شده است که این میزان تقریبا 25 درصد از کل وب‌سایت‌های جهان است.
همچنین در آمار W3Tech میزان رشد این پلتفرم هم ذکر شده که در سال 2011، میزان محبوبیت وردپرس 13.1 درصد بوده که در سال 2012 این میزان به 15.8 درصد افزایش پیدا کرده و تا امروز که شاهد آن هستیم که وردپرس در 25 درصد از کل وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده می‌شود.
در این آمار پس از وردپرس، سیستم‌ مدیریت محتوای جوملا قرار گرفته است که البته با وردپرس فاصله‌ای بسیار طولانی دارد. گفتنی است که در این میان وب‌سایت‌های بسیاری هم وجود دارند که از سیستم‌های مدیریت محتوای سفارشی و متفرقه استفاده می‌کنند؛ چراکه ممکن است سیستم‌های موجود جوابگوی نیاز آنان نبوده و برخی از ویژگی‌های موردنیاز را نداشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال