سایت های وردپرس در معرض حمله هکرها قرار دارند

تمام سایت هایی که برای مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده میکنند در معرض حمله این هکرها قرار دارند. این گروه هکری همزمان با به دست گیری حساب کاربری این افراد اقدام به ایجاد حساب های کاربری تقلبی متعدد برای سوء استفاده بیشتر می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و […]

تمام سایت هایی که برای مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده میکنند در معرض حمله این هکرها قرار دارند. این گروه هکری همزمان با به دست گیری حساب کاربری این افراد اقدام به ایجاد حساب های کاربری تقلبی متعدد برای سوء استفاده بیشتر می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از زددی نت ، یک گروه هکری از آسیب پذیری های موجود در پلاگین وردپرس استفاده کرده است. این گروه پس از ایجاد حساب های کاربری جدید ، به وب سایت های مذکور حمله کرده و آنها را مورد سوء استفاده قرار داده است.

این اولین بار نیست که سایت های اینترنتی مورد حمله قرار میگیرند. ماه پیش نیز چنین حملاتی بر اثر آسیب پذیری کدنویسی پلاگین های وردپرس صورت گرفته بود. در سایت های هک شده ، پنجره های آگهی افزایش یافته و یا مسیر بازدید کاربران به سمت وبسایت های دیگر تغییر کرده بود.

موسسه امنیتی Defiant در این باره می گوید: حساب های کاربری متعددی توسط هکرها برای سوء استفاده بیشتر ساخته شده که همگی آنها اسامی مشابهی داشته اند. مانند wpservices و اکثر این حساب ها با استفاده از آدرس روسی wpservices@yandex.com ساخته شده اند. همچنین کلمه عبور آنها w۰rdpr۳ss بوده است.

صاحبان این وبسایت ها بهتر است از نسخه به روز شده پلاگین در وردپرس استفاده کنند. همچنین کنترل منظم و دقیقی روی حساب های کاربری خود داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال