وردپرس به دستیار هوش مصنوعی به نام Jetpack AI Assistant مجهز شد

ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس توسط شرکت Automattic رونمایی شد. این ابزار با نام Jetpack AI Assistant می تواند برای کاربران کارهای مهمی انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید وردپرس Jetpack AI Assistant می تواند با دیگر وبسایت های مبتنی بر Jetpack ادغام شود. کلیه استفاده کنندگان از وردپرس […]

ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس توسط شرکت Automattic رونمایی شد. این ابزار با نام Jetpack AI Assistant می تواند برای کاربران کارهای مهمی انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید وردپرس Jetpack AI Assistant می تواند با دیگر وبسایت های مبتنی بر Jetpack ادغام شود.

کلیه استفاده کنندگان از وردپرس اکنون می توانند از این قابلیت با شورتکات بلوک ai/ بهره مند شوند. دستیار هوش مصنوعی وردپرس می تواند متن ها را نوشته و همزمان آن را تحلیل کرده و مشکلات گرامری آن را برطرف کند.

همچنین امکان ترجمه متون به ۱۳ زبان دنیا وجود دارد. علاوه بر آن Jetpack AI Assistant به کاربر عنوان و خلاصه مطالب را پیشنهاد می دهد. می توان از آن به صورت چتدبات نیز استفاده کرد.

در حال حاضر Jetpack AI Assistant بصورت آزمایشی قادر به پاسخگویی ۲۰ درخواست به صورت رایگان است و برای ثبت درخواست های بیشتر باید ماهانه مبلغ ۱۰ دلار پرداخت شود. البته تمام سایت های وردپرس می توانند تا مدتی از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنند. در حال حاضر نسخه پریمیوم این دستیار سقف درخواست ندارد اما طبق گفته شرکت Automattic ممکن است در آینده برای آن نیز سقف درخواست گذاشته شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال