اپل بیش از یک دهه در حال ساخت HDTV بوده است

مدت‌ها پیش شایعه‌ی ساخته شدن یک تلوزیون توسط اپل شنیده می‌شد اما این شایعات هیچ وقت تبدیل به واقعیت نشدند. به گفته‌ی سایت The Wall Street Journal اپل مدت‌ها پیش در حال ساخت تلوزیون بوده است اما به دلیل این که نتوانسته‌ی ایده‌ی جالبی را در این تلوزیون‌ها مطرح کند باعث شده تا در سال پیش دست […]

مدت‌ها پیش شایعه‌ی ساخته شدن یک تلوزیون توسط اپل شنیده می‌شد اما این شایعات هیچ وقت تبدیل به واقعیت نشدند. به گفته‌ی سایت The Wall Street Journal اپل مدت‌ها پیش در حال ساخت تلوزیون بوده است اما به دلیل این که نتوانسته‌ی ایده‌ی جالبی را در این تلوزیون‌ها مطرح کند باعث شده تا در سال پیش دست از تلاش برای ساخت یک اچ دی تی وی بکشد. این کمپانی هیچ وقت نتوانست ایده‌ی جالبی را پیدا کند تا بتواند به طور جدی رقبای خود را نظیر سونی و سامسونگ کنار بزند.

آن‌ها به مراتب تلوزیون‌هایی با کیفیت  4K را ساختند و حتی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی لیزری برای صفحه نمایش تلوزیون استفاده کردند؛ سنسور‌هایی برای تشخیص چهره‌ و ضبط تصاویر فرد به هنگام صحبت کردن با FaceTime را در تلوزیون به کار بردند اما این‌ها به گفته‌ی اپل هیچ کدام قابلیت رقابت جدی با تولید کنندگان بزرگ تلوزیون را نداشته‌اند.

حالا که اپل موفق به ساخت تلوزیونی فوق العاده نشده است، این کمپانی تصمیم گرفته تا  TV box‌های را ارائه کند که بتواند از طریق آن سرویس‌های اینترنتی به کاربران خود ارائه دهد. گفته می‌شود این تی وی باکس در پاییز امسال به طور رسمی عرضه خواهد شد. این تی وی باکس شبکه‌های مختلف اینترنتی را به صورت یک باندل در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

یکی از میلیارد‌ر‌های اپل و مهم‌ترین سهام داران این شرکت به نام Carl Icahn بیان کرده که اپل آرزوی ساخت تلوزیون را به طور کامل از بین نبرده و ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ساخت تلوزیون توسط اپل باشیم. اما چیزی که فعلا مشخص است متوقف شدن پروژه‌ی ساخت تلوزیون از سال گذشته تا کنون بوده. شاید اپل با عرضه‌ی تی وی باکس خود بتواند تمرکز بیشتری را بر روی ساخت یک اچ دی تی وی قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال