ٰTV نام برنامه‌ی جدید اپل برای اپل‌ تی‌وی است

بیشتر زمان رویداد اپل به مک‌بوک این شرکت اختصاص داده شد اما به اپل تی‌وی نیز در این رویداد مقداری توجه شد و برنامه‌های مختلفی برای این تلوزیون اینترنتی معرفی شد. اپل از برنامه‌ی جدیدی برای اپل‌تی‌وی موسوم به TV رونمایی کرده که در آپدیت بعدی TvOs منتشر خواهد شد. در واقع با کمک این […]

بیشتر زمان رویداد اپل به مک‌بوک این شرکت اختصاص داده شد اما به اپل تی‌وی نیز در این رویداد مقداری توجه شد و برنامه‌های مختلفی برای این تلوزیون اینترنتی معرفی شد. اپل از برنامه‌ی جدیدی برای اپل‌تی‌وی موسوم به TV رونمایی کرده که در آپدیت بعدی TvOs منتشر خواهد شد. در واقع با کمک این برنامه کاربران می‌توانند به تمامی برنامه‌های خود در یک‌جا دسترسی داشته باشند تا دیگر نیازی نیازی به تغییر برنامه‌ها به طور مداوم نباشد.

اپل با معرفی این برنامه میان‌بری را برای دیگر برنامه‌ها ایجاد کرده تا دسترسی کاربران به این برنامه‌ها آسان‌تر صورت بگیرد. همچنین براساس سابقه‌ی کاربران، این برنامه به کاربران پیشنهاد می‌دهد تا چه برنامه‌هایی را مشاهده و از آن‌ها استفاده کنند. این برنامه که تقریبا شباهت زیادی به برنامه‌ی Apple Music در iOS 10 دارد دارای بخشی جداگانه به نام Watch Now است که به کاربران پیشنهاد می‌شود تا چه برنامه‌هایی را مشاهده کنند.

همان‌طور که گفتیم در به‌روزرسانی بعدی TvOS این برنامه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برنامه‌ی TV برای آیپدها و آیفون‌های ساکنان کوپرتینو نیز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال