گوشی های سری شیائومی 12T مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شد

شیائومی روز گذشته گوشی های سری 12T را معرفی کرد. این سری شامل یک مدل استاندارد و نسخه پرو است. طراحی آنها مشابه هم است و تنها تفاوت های جزئی در تراشه و دوربین در آنها دیده می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی 12T و 12T pro پی از مدت […]

شیائومی روز گذشته گوشی های سری 12T را معرفی کرد. این سری شامل یک مدل استاندارد و نسخه پرو است. طراحی آنها مشابه هم است و تنها تفاوت های جزئی در تراشه و دوربین در آنها دیده می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی 12T و 12T pro پی از مدت ها معرفی شدند. پیش از این بارها گزارشاتی در مورد این گوشی منتشر شده بود. همچنین رندرهای مختلفی از آن ارائه شد که مشخصات آن را نشان میداد. اما اکنون بطور رسمی معرفی شد که ویژگی های آن را نشان میدهد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ تی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با فناوری Crystal res Amoled است که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز به عنوان پیش فرض بهمراه رابط کاربری MIUI13 در آن قرار داده شده است. طراحی هر دو گوشی مشابه یکدیگر است و در بالای نمایشگر حفره دوربین سلفی قرار دارد.

در پنل پشتی این گوشی یک ماژول مستطیلی قرار دارد که در آن دوربین اصلی دیده میشود. طراحی این گوشی مشابه ردمی K50 اولتراست. البته در برخی موارد نیز تفاوت های وجود دارد. یکی از آنها تراشه و نوع دوربین است. در گوشی ۱۲ تی پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک استفاده شده است. دوربین آن نیز یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهمراه لرزشگیر اپتیکال است. در گوشی شیائومی ۱۲ تی تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا بکار رفته و دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

در هر دو گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی میکند بطوریکه می تواند تنها در ۱۹ دقیقه به شارژ کامل برسد. در شیائومی ۱۲ تی پرو در کنار دوربین اصلی دو دوربین دیگر یکی ۸ مگاپیکسلی اولترا و دیگری ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. در مدل دیگر نیز این دوربین ها دیده میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال